Tingkatkan Imuniti Anak dan Seisi Keluarga Dengan Nutriferon Shaklee

Fungsi Vitamin - Apakah Fungsi Nutriferon?

1. Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3hari - ia adalah satu-satunya interferon  semulajadi di dunia. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk  merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi  pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.

2. Melawan kanser & tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang  merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser.  Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.

3. Melindungi dari influenza - ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.

4. Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

5. Melambatkan penuaan - formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.

6. Mengurangkan infeksi oleh pesakit2 hepatitis B & C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.

7. Mempertingkatkan Menopous - Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.

8. Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.


2) Simptom Kekurangan - Kalo Kurang nutrient ni ada efek ke kat body saya?

Memang akan ada effect kat body kita seperti..badan lemah, cepat/mudah kena virus selsema, demam & batuk, alergik, mudah dijangkiti penyakit seperti hepatitis B & C, mudah kena kanser & tumor..sebab sistem imun jadi lemah akibat dpd kekurangan nutrient yang menggalakkan penghasilan interferon secara semulajadi dalam badan kita


Siapa yang perlukan Nutriferon?

1.Mereka yang ingin kuatkan sistem imun, menguatkan antibodi.
2.Mereka yang hadapi masalah sistem imun seperti penyakit auto-immune.
3.Mereka yang dapati pengambilan dos vitamin C yang lebih tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
4.Mereka yang mudah sakit, lambat sembuh contohnya demam yang berpanjangan melebihi seminggu.
5.Individu yang ingin kukuhkan sistem imun. Ibu menyusu tetapi anak lebih suka.
6.Mereka yang mengalami masalah kulit seperti psoriasis, eczema dan sebagainya.


Cara pengambilan?

Hanya satu sachet seminggu dan diminum bersama air masak jika perlu. Sila minum secepat mungkin selepas ianya dibuka sebab nutriferon ni mudah serap kelembapan. 

Nak elak anak kerap dijangkiti demam.Jom berneutriferon
Jom order

Bainun samsudin
017 5755815



You Might Also Like

0 comments