4 KEGUNAAN BASIC H SHAKLEE YANG PALING FAMOUS

4 KEGUNAAN BASIC H SHAKLEE YANG PALING FAMOUS SEHINGGAKAN TAK PANDANG JENAMA LAIN

Dahulu saya seorang yang tak kisah dalam membuat piihan pencuci botol susu anak-anak saya. Asal nampak bersih je bila dibilas dikira bagus dan baik bagi saya. Tapi itu dulu. Sebelum saya mengenali Produk Terhangat Pencuci Serbaguna Shaklee ini.

Ternyata apabila mengenali Pencuci Hebat ini saya betul betul jatuh hati dan tidak memandang pencuci jenama lain dah.Mana taknya..Kegunaannya dari hujung rambut sampai hujung kaki. dari dalam rumah sampai luar rumah boleh diaplikasikan. Nyata jimat, berbaloi dan berkesan.

4  KEGUNAAN BASIC H YANG PALING FAMOUS

1. Sebagai pencuci puting anak yang berkerak

2. Mengembalikan warna asal fabrik yang ada kesan lunturan 

3. Menanggalkan kotoran degil pada kasut sekolah anakanak tanpa sentalan yang memenatkan

4. Sebagai pencuci botol susu anak yang selamat, bebas toksik tanpa pewangi

Oleh itu, tidak rugi untuk memiliki produkTERHANGAT SHAKLEE ini....

Hubungi saya

Kakcun

Bainun  017 5755815 (Call/SMS/Whatsapp).

You Might Also Like

0 comments