Energizing Soy Protein (ESP) Produk Tambah Susu Terbaik

Berdasarkan pengalaman saya semasa mengandung dan menyuskan anak no 2 , saya sudah mengamalkan ESP ini.Selalu dapat mesej dari kawan-kawan tanyakan apakah berkesan sangat Esp ni untuk tambah susu badan. Jawapan Saya adalah "Ya".

Kenali Esp 

Energising Soy Protein ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO' (non-Gemetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, setiap 850g (1 canister ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.




Apakah Kebaikan ESP?

1)Bertindak sebagai milk booster
2)Memekatkan susu ibu
3)Memberi tenaga yang berpanjangan
4)Beri kesan kenyang lebih lama
5)Baik untuk kulit, kulit jadi lebih anjal
6)Memperbaiki sel-sel badan yang telah mati
7)Sumber protein yang terbaik
8)100% semulajadi, 1 botol ESP bersamaan 30kg kacang soya
9)Menurunkan kolestrol
10)Membantu mengawal berat badan
11)Mengurangkan alahan

Pengalaman saya mengamalkan Esp ketika berpantang memang terasa badan sungguh bertenaga. Tidak cepat penat walaupun tidur yang tidak cukup. Disamping itu saya dapat rasakan kulit muka saya bertambah putih dan tidak kusam. Apabila habis pantang, hanya memakai bedak powder baby sahaja dimuka terasa sekata seluruh wajah.

Jom rasai kelainan ESP . Untuk ibu ibu yang bakal meyambut cahaya mata, anda boleh mulakan pengambilan ESP sekarang.

Jika berminat terus hubungi saya, agen Sah Shaklee Anda

Bainun samsudin
017 5755815


You Might Also Like

0 comments