ATASI RABUN DAN SILAU DENGAN CAROTOMAX SHAKLEE

Apa itu Carotomax Shaklee?



Carotomax adalah beta karotena merupakan prekursor vitamin A yang didapati selamat untuk pengambilan berbanding vitamin A.

Carotomax mengandungi 6 variati karotena yang diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat antioksidan seperti:-
¤ rumpai laut,
¤ tomato,
¤ biji anggur,
¤ brokoli,
¤ marigold,
¤ epal,
¤ kentang,
¤ minyak sawit dan lain-lain.

Ahli nutrisi telah mencadangkan bahawa pengambilan 5 - 9 hidangan sayuran dan buahan untuk kita mengekalkan konsentrasi beta karotena di dalam darah. Justeru, dapat memelihara kesihatan penglihatan kita, kesihatan kulit dan juga dapat mencegah dari kanser.

Bahan-bahan yang digunakan dalam Carotomax Shaklee adalah dari SUMBER SEMULAJADI..
Jadi, ia SELAMATdigunakan dan InsyaAllah dengan penggunaan yang konsisten dapat mengurangkan masalah mata anda.

Antara Faedah yang akan anda dapat dari pengambilan Carotomax Shaklee ini ialah:-


Lebih Selamat dari Penggunaan Vitamin AMempertingkatkan Penglihatan dari masalah silau, rabun dekat dan jauh serta masalah katarak,GLAUCOMA, gegelung mata hitam, mata kering dan sebagainya.


Meredakan penyakit kulit seperti ulser kulit, kulit kering, jerawat dan akne, psoriasis, scabies dan sebagainya

Melindungi Epithelial iaitu memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu dan merawat ulser saluran usus.

Melawan Kanser dan Oksidasi terutama kanser payudara dan paru-paru. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

Menghalang infeksi dengan merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru iaitu batuk, hepatitis, asthma, flu dan selsema.


Jangan malu dan jangan segan untuk mencuba produk Shaklee ini... Untuk maklumat lanjut mengenai produk Shaklee, keahlian Shaklee atau menjana pendapatan dari rumah, sila hubungi saya

Call / sms / whatsapp : 017 5755815 ID SHAKLEE : 963254 (sesiapa sahaja boleh menggunakan Number ID SHAKLEE


You Might Also Like

0 comments