PRODUK SOYA PALING LAKU DIPASARAN

Assalamualaikum

untuk pertama kali saya nak share pasal shaklee punya produk yang paling customer kakcun GILAI..

Haaa dah sampai tahap gila kan....

bagi mereka yang belum penuh cuba ESP  ni tentu tertanya kenapa saya suka sangat kan dengan esp nih...Esp adalah VITAMIN SHAKLEE yang HOT SELLER tau...

Jom tengok latar belakang ESP DULU

Energising Soy Protein Shaklee telah diiktiraf seluruh dunia dengan menjalankan kajian kliikal yang banyak ke atas produk dan protein kualaiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh tumbuhan. Ia mengandungi kacang soya NON GMO (tidak diubahsuai secara genetik) yang diproses dibawah suhu rendah.

Selain itu, setiap 1 tin ESP berasal dari 30kg kacang soya dan ia adalah booster tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam-jam.

ESP mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk dipasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.

Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur .TSamsudinmuda.Protein kacang soya adalah 2X lebih dari daging, 4X lebih dari telur, 12X lebih dari susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolestrol dan mudah diserap oleh badan manusia.

Faedah ESP

1) Kekal muda - asid amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain.PENGAMBILAN esp adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

2) Hormon berasaskan  Tumbuhan semulajadi - kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dalam ISOFLAVON yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu mengurangkan paras kolestrol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

3) Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - GENISTEIN dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ianya mempunyai keupayaan menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4) Kulit berseri dan anjal - Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan  keseriaan kulit dan kelembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

5) Pemberian tenaga segera - Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan , kebimbangan dan ketakutan.

6) Memulihkan pigmentasi - Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7)Memperbaiki memori- Menguatkan igatan, kecergasan, keupayaan seksual dan sebagainya.

SATU BOTOL ESP bersaiz 850g...

Untuk sebarang maklumat dan tempahan hubungi saya

bainun: 017-5755815

#gempakbintang

You Might Also Like

0 comments