Minuman Elak Dehidrasi Paling Berkesan Ketika Bulan Puasa





Tibanya bulan ramadhan ni kita sering kali abaikan persiapan untuk menyambut Ramadhan agar ibadah puasa seharian dapat dilaksanakan dengan sempurna. Saya nak memperkenalkan satu minuman persediaan Bulan Ramadhan yang wajib disediakan disetiap rumah. Minuman yang saya maksudkan adalah Performance Drink Shaklee.

Didatangkan dengan perisa oren, Shaklee Performance drink ini adalah satu jenis minuman yang kurang kandungan gulanya. Ianya tak seperti minuman isotonik di luar sana yang bergas dan berkarbonat. Maka selamat lah diambil oleh setiap lapisan umur. Pendek kata boleh dikongsi satu familay dan dijadikan minuman seisi keluarga.

Performance Drink mempunyai kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair (elektrolit) dalam tubuh sekaligus anda akan mengatasi masalah dahaga. Inilah yang saya katakan amat penting untuk bulan puasa nanti kan. Ia mengurangkan rasa haus.

Bersifat isotonik iaitu minumam ini mempunyai jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita. Kesannya ia akan mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan impaknya- tubuh anda LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT! Tak la melepek aje puasa nanti.Lebih lebih lagi untuk anak anak yang baru nak belajar puasa kan.

Minuman ini boleh diambil ketika bersahur dan ketika berpuasa. Ia akan mengembalikan tenaga setelah seharian berlapar dan dahaga.

Golongan yang sesuai dan memerlukan Performance Drink Shaklee termasuklah Ibu -ibu yang sedang hamil, mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif seperti ahli ahli sukan. Tenaga yang superb tau akan dirasai.

Sebelum ramadhan tiba jom borong Performance Drink sesiap. Takut nanti terhabis pula.

Harga PAsaran  Performance Drink : RM 87.45

***Boleh dapatkan harga lebih jimat. Please pm saya dulu ok.

Boleh dapatkan sebarang info dan membuat pembelian dengan saya melalui 

sms/whatsup:017 5755815
bainun samsudin







You Might Also Like

0 comments