Berpuasa Dengan Set Buffet Bersahur dan Berbuka Yang Ringkas, Cepat dan Lazat


Sedar tak sedar kita sudah berada di Bulan Syaaban. Maka tak sampai sebulan lagi akan tiba Ramdhan Al-Mubarak. Bulan penuh keberkatan dan Keampunan.

Saya nak kongsikan pengalaman berpuasa dengan Set  Shaklee Mighty 3Gems.  Dalam Set ini mengandungi Esp, Performance Drink dan Mealshake.

Kenapa Ketiga-tiga Jenis ini terkandung dalam satu set??Mari kita lihat satu persatu...


1. Energizing Soy Protein - Esp merupakan sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih tahan lama.  Macam saya yang mempunyai anak yang menyusu dan bekerja,, Esp amat amat membantu. pengambilan 2 sudu ketika bersahur sudah memadai. Saya tak perlu risau nak rasa lapar atau menggigil tahan lapar.

2. Meal Shakes - Ini pula adalah dari sumber multivitamin yang terbaik. Bila kita berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi. 

3. Performance Drinks - Berperisa Orange. Amat lazat diminum ketika berbuka. Namun begitu pengambilan diwaktu sahur dapat mengurangkan rasa dahaga sepanjang hari. Ia minuman seperti isotonik tetapi tanpa gas. Ianya bagus dalam mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan, dan justeru badan kekal rasa segar.  Dengan itu, anda tidak akan rasa mudah dahaga. Digalakkan juga diambil masa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.


Amat-amat digalakkan untuk ibu-ibu yang menyusukan anak, Ibu mengandung dan juga atlit yang aktif bersukan .

Mungkin ada juga mak-mak atau ayah-ayah kalangan anda yang berkebun, digalakkan sangat memberikan mereka merasai kenikmatan bersahur dan berbuka dengan Set Mighty 3gems shaklee ini.

Anda Ceria, Puasa Pahala..

Mari order Set Ini

Hubungi saya

Bainun samsudin

017 5755815

You Might Also Like

0 comments