PRODUK TAMBAH SUSU BADAN

Ibu menyusu mempunyai peluang yang sangat cerah untuk menjaga bentuk badan mereka kerana menyusu itu sendiri membantu membakar kalori tubuh.
Pengambilan supplement membantu ibu sihat dan anak membesar bagai juara.

Walaupun si ibu hanya fokus dengan 6 vitamin penyusuan namun percaya atau tidak vitamin itu juga menbantu ibu mempunyai badan yang langsing , kulit yang sihat dan anggun.

#Esp - membantu penghasilan sel baru yang sihat dan memperbaiki sel yang rosak. Esp mengandungi protien dan kalsium dan komposisi utama susuibu ialah protien dan kalsium.

#Vitalea - multivitamin yang lengkap dengan zat besi. Membantu ibu sihat dan tiada masalah rendah HB. Anak juga membesar dengan sihat apabila si ibu mengamalkan pengambilan multivitamin.

#B_Complex - memberi ibu kesihatan yang optimum, mencantikkan kulit, membantu menstabilkan perasaan dari tekanan dan perlu untuk pembesaran bayi kerana B complex perlu untuk membina sel darah merah.

#Vitamin_C - ia juga dikenali vitamin yang mencegah kemurungan dan bagus untuk kulit si ibu dan bayi. Membantu meningkatkan imun sistem bayi.

#Ostematrix - membantu mengurangkan risiko osteoporosis dikalangan ibu yang melahirkan dan menyusukan anak. Penting untuk perkembangan tulang dan sistem saraf anak.

#Alfalfa - terkenal sebagai milk booster kerana ia membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Ia juga vitamin kecantikan dan membantu si ibu mempunyai kulit yang cantik, sihat luar dan dalam.

* Omega dan Lecithin - bagus untuk otak anak dan paling best ia bantu ibu kekal langsing secara sihat tanpa mengganggu perkembangan otak dan tubuh anak.
Dapatkannya hari ini!

dapatkan ke6 - 6 vitamin tersebut dangan saya sekarang.

Bai
0175755815

You Might Also Like

0 comments