PRODUK BUANG ANGIN DALAM BADAN UNTUK IBU HAMIL

Angin dalam badan sebenarnya berpunca daripada aktiviti seharian kita dan juga pengambilan makanan. Ada sesetengah makanan itu akan menyebabkan kita mempunyai angin dalam badan sehingga boleh menyebabkan rasa loya. Jadi, apa yang perlu dilakukan sekiranya badan anda mempunyai angin?

Shaklee ada 1 produk yang dicipta khas untuk masalah buang angin ni

Ia adalah peppermint ginger

Jom tengok apa fungsi dan kandungan nya

1.  Menggalakkan sistem penghadaman secara sihat.
2.  Memberikan kesan lega kepada perut.
3.Sesuai untuk pengembara-pengembara yang mengalami masalah senak perut semasa dalam perjalanan.                                                                                                                                                                     
Peppermint Ginger Plus untuk masalah angin, penghadaman dan senak perut

Kebanyakan ibu hamil tak lepas daripada mabuk-mabuk dan alahan pada trimester pertama. Masalah loya dan pening kepala dalam tempoh ini biasanya disebabkan oleh angin. Sebab itu ibu dinasihatkan untuk kerapkan makan, tetapi dalam kuantiti sedikit untuk memastikan perut sentiasa terisi.

Halia begitu sinonim dengan masalah angin dalam badan.  Ibu dalam pantang contohnya digalakkan menambah halia dalam masakan untuk elakkan badan dimasuki angin. Halia juga antara bahan yang terdapat dalam Peppermint Ginger Plus Shaklee.

Sehubungan itu, kalau anda ada masalah angin tak kisahlah sebab mengandung ke, masalah penghadaman ke, senak perut.. cubalah Shaklee Peppermint Ginger Plus. Tak perlu nak tumbuk halia, buat teh halia dan sebagainya. Boleh hancurkan 3-5 biji Peppermint Ginger Plus dalam air dan minum...

Nyaman dan Melegakan
Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna .

Jadi sapa yang banyak angin jom mulakan makan papermint ginger ni

Kontek kakcun kalo nak order
0175755815

You Might Also Like

0 comments