CARA BUANG TOKSIN DALAM BADAN

Toksin dalam tubuh badan kita terjadi akibat pencemaran. Antaranya ialah pencemaran makanan akibat dari bahan kimia  seperti racun perosak, racun serangga dan baja kimia dalam aktiviti pertanian . Kesihatan manusia  menjadi teruk apabila mengambil makanan yang mengandungi banyak bahan pengawet, perasa tiruan, bahan tambahan dan sebagainya. Inilah antara sebabnya  terjadi pelbagai penyakit seperti  barah, migrain dan sebagainya.Sifat Herblax yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Membuang toksin dengan secara semula jadi lebih baik melalui pengambilan ulam-ulaman. Perbanyakkan mengambil sayur-sayuran dan buah-buahan. Apa kata korang cuba sendiri resipi jus buang toksin nie? Sediakan dua biji epal, satu batang saderi, lobak & halia. Kisar semuanya & minum. Ia membantu mencuci usus tanpa merasa sakit mahupun kurang selesa.

Kalau rasa cam malas-malas sgt boleh jugak mencuba Herb lax Shaklee. Herblax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.*Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herblax yang lembut boleh membantu.

Ia tergolong dalam kategori julab yang lembut dan sesuai untuk kegunaan sekali sekala bagi meyingkirkan toksin dari usus.

Ia juga membantu usus kita lebih aktif untuk gerakan peristalsis. Peristalsis adalah pergerakan kembang kuncup otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan. Gerakan peristalsis yang baik membantu proses perkumuhan kita berjalan dengan lebih lancar

Jom dapatkan herblax dalam 1 set membuang toksin sekali

0175755815
Bainun


You Might Also Like

0 comments