PRODUK SEMBELIT UNTUK WANITA BERPANTANG


PENAWAR SEMBELIT WANITA BERPANTANG

Hai

Assalamualaikum

Kali ni saya nak share pula masalah kebanyakan wanita berpantang iaitu SEMBELIT.

Sememangnya masalah sembelit ni memang tidak akan lari dikalangan wanita berpantang. Saya dulu pun waktu berpantangkan anak sulong sampai dekat sejam dalam tandas untuk melepaskan hajat.

Mana taknya kan, dah la sakit luka jahitan lagi. Nak meneran untuk membuang pun kena hati hati kerana takut luka jahitan terbuka.

Memang bila diingat macam mimpi ngeri rasanya.

So berpantangkan anak no 2 FOBIA ke tandas dah tak de lagi. Kerana waktu mengandungkan anak no 2 saya dah mula berjinak jinak makan suplimen shaklee. Biasa sembelit ketika hamil juga waktu anak sulong. Tapi ketika anak no Alhamdulillah Allah permudahkan .

Apa yang saya ambil?

Dalam banyak banyak suplimen shaklee dalam Set Berpantang Shaklee ni Ostematrix membantu ibu ibu berpantang untuk lawas dan senang membuang.

 Gigi semakin kuat dan tidak berdarah. Saya juga perasan kalau ddahulunya apabila memberus gigi akan ada darah keluar melalui gusi. Tetapi tidak lagi selepas mengamalkan Ostematrix ni.

Apabila berpantang tentu tentulah ibu ibu akan kerap menyusukan anak. Sama ada berbaring atau bangun dan menyusu dalam keadaan duduk. Ini memang akan mendatangkan rasa sengal di pinggang kita kan. Tapi apabila mengambil 2 biji ostematrix ni diwaktu pagi dan 2 biji diwaktu malam, In Sya Allah memberi kesan kelegaan kepada ibu ibu yang menyusu. Juga tiada masalah sakit tulang belakang

Dalam pantang juga ibu ibu tak boleh skip makan kan. Ni kerana boleh sebabkan gastrik. So ostematrix ni membantu sangat sangat memperbaiki masalah gastrik (ibu yang baru melahirkan selalu kesuntukan masa untuk makan)

Ramai juga ibu ibu yang berpantang mengadu kerap lapar kan. Macam saya juga dulu. Mana taknya, anak kerap menyusu kan. Dengan ostematrix ni juga membantu mengawal berat badan (mengurangkan rasa lapar akibat kekurangan glikogen)

Untuk ibu ibu yang menyusukan anak jangan tak tau yer, ostematrix juga dapat disalurkan pada bayi anda kerana ianya menyediakan kalsium yang bermutu tinggi kepada anak

Saya nak listakan juga kebaikan lain yang akan ibu ibu dapat khasiat dari mengambil pil ostematrix ni.

- Tiada lagi masalah kaki kejang
- Bantu perbanyakkan susu ibu
- Seimbangkan paras kalsium semasa haid
- Mencegah osteoporosis
- Mengurangkan PMS
- Alternatif bagi ibu yang tak suka/tak boleh ambil susu laktosa
- Mengawal tekanan darah
- Menguatkan daya ingatan
- Meningkatkan kesihatan tu

Jadi apa lagi..jom jom dapatkan ostematrix dari SID anda yang terdekat atau pun hubungi je saya terus.

Bainun 

017 575 5815

You Might Also Like

0 comments