PRODUK KOLAGEN YANG SELAMAT DIAMALKAN DAN BERKESAN

  • Wednesday, August 09, 2017
  • By Unknown
  • 0 Comments

PENTING KE KOLAGEN?

Sedarkah anda, Apabila usia mencecah 20-an, penghasilan kolagen dalam tubuh kita mula berkurang.

Maka kulit mula la menampakkan garis-garis halus, menjadi kusam, kasar dan mula muncul masalah kulit, seperti tona tidak sekata dan sebagainya.

Kalau kita tengok produk-produk kecantikan, rata-rata mesti ada masukkan kolagen dalam ingredient kan? Sebab apa?
Sebab kolagen ni sangat penting fungsinya utk kulit kita.

Tetapi tahukah anda apa perbezaan kolagen yang banyak dipasaran, dan kenapa kaknis rekemen korang amalkan COLLAGEN POWDER dari shaklee nie? ;)

Jika anda nak tahu bilangan asid amino dalam molekul biasa (300,000 dalton) sangat besar dan sukar diserap oleh tubuh, bukanla kata tidak diserap langsung tetapi daripada 100% mungkin yang sampai kedalam sistem cuma beberapa %, secara mudahnya kurang dari 100%.

Tetapi, Berbeza dengan Collagen Powder shakee, bilangan asid amino cuma 3 (1000 dalton) dan ini memudahkan penyerapan kedalam sistem badan. (Penyerapan Unggul) Jadi tiada yang terbazir dan kesan nya akan dapat dirasai dengan lebih cepat! 😇

Collagen powder shaklee nie, bukan nak tunggu berkedut atau ada masalah pigmentasi baru amalkan tau.
Mereka yang berusia 20an, sudah boleh amalkan untuk membantu kekalkan keanjalan kulit, mencerahkan kulit, dan memastikan kolagen kulit mencukupi. Bila kolegen mencukupi, kita juga terhidar dari masalah sakit sendi.

Penggunaannya hanya 1 sachet sehari sudah memadai, kakCun yakin, korang takkan menyesal malah akan jatuh cinta pulak nanti.

Tak percaya? Boleh cuba sendiri :*

You Might Also Like

0 comments