PRODUK KESUBURAN UNTUK PASANGAN SUAMI ISTERI YANG MERANCANG UNTUK MENDAPAT ZURIAT

Mana mana pasangan yang dah berkahwin tentulah nak dapat anak kan! Kalau yang tak nak tu memang pelik, especially yang beragama islam.

Anak adalah penyambung zuriat kita. Tapi, tak semua orang bernasib baik. Ada orang bunting pelamin terus… rezeki.. namanya

Anak adalah rezeki dari Allah SWT. Sekuat mana pun kita berusaha, jika belum ditakdirkan memiliki rezeki tersebut, maka bersabarlah.

Pasangan mana yang tak nak anak. Semua pasangan yang sudah berumahtangga, pasti mahukan anak.

Mungkin ada yang tersentuh hati dan tersentap seketika jika ada disekeliling yang bertanya bila mahu dapat anak.

Apa yang mampu dilakukan hanyalah tersenyum dan mendiamkan diri ataupun menjawab “belum ada rezeki,doakanlah ye”. Jangan khuatir dan jangan risau ye kalian. Kesabaran anda semua insha Allah sentiasa akan membuahkan hasil di kemudian hari kerana setiap yang terjadi adalah daripada rancangan Allah SWT dan Dia lah sebaik-baik perancang.

Set Kesuburan Shaklee Untuk Isteri

Bagi yang inginkan set subur untuk isteri sahaja. Vitamin yang saya rekomenkan adalah seperti dibawah.

B Complex
ESP
GLA Complex

Set Kesuburan Shaklee Untuk Isteri

Selain untuk ketenangan B-Complex Shaklee ini juga lengkap dengan asid folik. Wanita yang ingin hamil memang digalakkan ambil asid folik. Jadi dengan B- Complex ini memang dah ada sekali. ESP tadi untuk kesuburan telur manakala GLA Complex pula untuk keseimbangan hormon dan menghasilkan medium kesuburan.

Set Kesuburan Shaklee Untuk Suami.

Vita-E Complex  yang bertindak untuk meningkatkan kualiti dan kuantiti sperma selain mengekalkan paras hormon lelaki dan keinginan seksual.

Info lanjut boleh hubungi kakcun

0175755815


You Might Also Like

0 comments