Promosi Omega November , Jom dapatkan SEKARANG

Assalamualaikum semua

Bulan ni promosi omega guard.Beli 6 Free 1..saya tau memang ramai yang akan amik peluang ni untuk borong omega.Bulan lepas promosi Meal shake so memang sesuai sangat la bulan ni promosi Omega.Gandingan Hebat untuk bekalan anak-anak kita..Apa yang syoknya kat sini saya akan kongsikan kebaikan omega ni untuk anak anak kita.

Omega Guard Shaklee juga merupakan salah satu produk yang bagus untuk minda dan daya tahan penyakit. Jadi hari ini saya akan berkongsi dengan anda cara makan omega guard untuk kanak-kanak dengan betul dan kelebihan omega guard.

Omega Guard Shaklee merupakan sumber DHA yang baik dari minyak ikan untuk kesihatan kanak-kanak. Omega Guard kaya dengan asid omega 3 yang bebas dari pencemaran logam berat. Dan ianya melalui 3 peringkat proses penyulingan. Memang ketat piawaian shaklee ni.

Ibu bapa jangan risau jika anak anak tak dapat menelan pil Omega ini sebabnya shaklee memang memudahkan anda sekalian..Disini jugak saya ceritakan bagaimana omega diambil untuk kanak kanak yang tak boleh telan omega ini..

Bagaimana Cara Pengambilan Omega Guard Untuk Kanak-kanak?

Anak-anak seawal usia 1 tahun selamat untuk diberi Omega Guard.
Bilangan tablet yang boleh diberi dalam sehari adalah 1 biji sahaja (selang sehari pun boleh).
Kapsul Omega Guard diperbuat dari gel yang lembut dan halal. Ia mudah ditelan dan mudah larut.

* Omega Guard adalah dalam bentuk softgel yang lembut yang mana akan cair bila dimasukkan kedalam mulut. InsyaAllah tidak akan timul masalah tercekik.

Bagi kanak-kanak yang sudah pendai mengunyah, berikan mereka 1 biji Omega Guard dan kunyah seperti memakan chewing gum. (Pengawasan ibu bapa masih diperlukan demi keselamatan anak-anak).
Bagi kanak-kanak yang masih belum pandai mengunyah atau bayi yang seawal usia 1 tahun, anda boleh ambil Omega Guard dan cucuk atau pecahkan dan terus bagi kepada anak dengan menggunakan sudu. Jika anak anda menolak anda boleh campurkan cairan tersebut ke dalam makanan atau minuman mereka.



Sungguh mudah kan.

Sekiranya ingin dapatkan Omega Guard dengan harga promosi boleh hubungi saya

Nor bainun
017 5755815


You Might Also Like

0 comments