ESP SHAKLEE dapat kawal Berat Badan dengan ESP Shaklee

Salam ceria,


Petang-petang ni kalau disebut pasal nak kurus agak-agak tertarik tak.? Mana la tau kot kot ada yang rasa lapar pastu sambil sambil baca saya punya cerita ni langsung tak jadi lapar plak.

Mudah sangat sebenarnya kalau nak rasa kenyang je ni..Musim-musim hujan ni plak..Makan minum tidur, nanti badan makin bam bam.

Pstttt!!!Rahsia tau...Hanya dengan mengamalkan ESP je tau.Anda mungkin dapat kembali berat idaman anda.Silap-silap haribulan muka skali kulit satu badan gebus gebas gitu..Tu dinamakan pakej tau.

memang sudah banyak yang mengakui begini. Amik ESP pada awal pagi sebagai sarapan, mampu bertahan sampai tengahari. malah cik akak kita ni sampai tengahari pon maintain cool je tau. Tak lapo pon. Perut pon tak berjoget sangat.

Jom tengok Kenapa ESP ni memberikan rasa kenyang yang gitu lama..

ESP Membekalkan tenaga dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi
Kandungan rendah lemak bukan GMO (Genetically Modified Organism) iaitu tidak merubah kandungan genetik organismanya, dan lengkap dengan protein yang mengandungi sembilan asid amino penting ini sesuai untuk seisi keluarga. Bagi setiap satu hidangan Energizing Soy Protein Shaklee memberikan kandungan14 gram soya protein yang diperlukan oleh hati yang sihat. 

Cara Minum


  • boleh diminum begitu sahaja
  • boleh dicampur dengan Milo
  • boleh dicampur dengan susu contoh Anmum, Fernleaf, Omega 3
  • boleh dicampur dengan Oren Twister
  • boleh dicampur dengan kurma, susu dan diblend dengan ais
  • atau apa-apa sahaja mengikut kreativiti anda

Jadi tak perlu nak risau akan berat badan tak dapat nak kawal lagi

Jom pakat-pakat amalkan ESP

Nescaya KURUS dan Cantik

Hubungi saya

017 5755815

bainun samsudin

You Might Also Like

1 comments