Bahaya Jika Umur Muda Tapi Dilihat Lebih Tua, Segeralah Amalkan Set Penuaan Shaklee

  • Wednesday, November 26, 2014
  • By Unknown
  • 0 Comments

Salam sayang semua,

Emhh, Ade yang tengah belek -belek muka tak?Risau tak kalau kulit jadi berkedut dengan cepat? Atau orang tegur nampak tua?Adusss!!!Tak suka kan???Umo 28 orang teka 35 tahun.Confirm malu kan..

Biar tak cantik macam model tapi jangan nampak tua. Betul tak?


Ok kenapa kita nampak tua??

**Sebab kulit berekedut, kulit kusam dan tambah plak jerawat jeragat kan.

Ada 2 faktor penyebab KULIT BERKEDUT, JERAGAT, KUSAM dan semua yang buat nampak tua:

1)kurang antioksidan dalam badan
2)Kurang kolagen



Sebenarnya ANTIOKSIDAN ini memang dah ada dalam badan kita semulajadi tau. Apa fungsinya? Ia akan meneutralkan radikal-radikal bebas yang memang ada kat persekitaran kita. Radikal ini penyebab kulit kita berkedut, jerawat, kusam, jeragat dan kalau terlalu banyak radikal dalam badan boleh jadi kanser.

Contohnya macam "whitehead" pun sebab kurang antioksidan. Dan bila usia meningkat, kurang antioksidan terhasil.

Radikal bebas ini datangnya dari sinar uv, asap-asap, asap rokok. Semua ni kan kita terdedah setiap hari. Jadi sekarang ni kita perlukan suplimenantioksidan yang betul-betul kuat untuk nak meneutralkan segala radikal-radikal ini.




Suplimen Shaklee yang sesuai untuk Membantutkan penuaan :-

1)Vivix
2)Vitamin E
3)Carotomax

Kenapa Vivix?

Dalam vivix shaklee ini ade Anggur Muskat tau. Kalau yang belum tau, anggur antara yang mempunyai antioksidan yang tinggi.

Dalam Vitamin A, C, E pon ade jugak. Tu sebab Vitamin E boleh dicampor dalam Vivix ni. Kedua-duanya ini adalah paling elok untuk elak kulit berkedut.



Kolagen??

Bagaimana nak cegah kulit berkedut bagai plak kan??Kalau  nak tau kulit berkedut sebab kurang kolagen. Makin berusia, lagi kurang kolagen. Itu yang nampak tua. Tambah plak radikal bebas ini kolagen ini akan menyokong kulit bagi tegang gitu. So Bila dah kurang, kulit pon mengendur. Tu yang kedut tang sana, kedut tang sini.


Kolagen ini sejenis protein. Jika anda nak bagi boost kembali disarankan tambah ESP. sebab ESP kan Protein.Boleh jugak ambil Vitamin C, Sebab Vitamin C ini akan merangsang penghasilan kolagen. Dan paling best amik Collagen Powder Shaklee.

Vitamin C lebih kepada nak bagi kulit anjal, gebu dan juga untuk hilangkan parut.

Vitamin E pula lebih kepada untuk kulit kusam, jerawat, jeragat, whitehead, blackhead.So kalo nak kesan umpphh amik la dua dua ni ek.

OKeh...Semoga bermanfaat untuk anda.

Nak tau set cantik budget atau terover budget jangan lupa baca next sharing ok

Rakan Shaklee Anda

017 5755815

Bainun samsudin




You Might Also Like

0 comments