GAtal Kulit Terkena Obor-obor Hilang Selepas Setahun Merana

Salam sayang semua

Malam ni nak share pasal suami saya yang mengalami alahan kulit yang teruk

Asalnya kaki dia kena obor-obor dan luka hanya sebesar duit sepuluh sen sahaja. Tapi luka tu lama kelamaan menjadi besar dan lebih besar. Kesian sungguh saya lihat. Tetapi waktu tu saya tak kenal shaklee lagi. Jadi saya berikan dia makan ubat gatal iaitu bertindak Antifungal..Bila makan ok la gatalnya hilang, bila tak makan makin menjadi jadi gatal. Bila silap makan sikit akan jadi berair. Paling ketara selepas makan seafood dan telur serta belacan jugak.

Apabila saya sudah kenal shaklee, dan pada masa yang sama saya consume Alfalfa untuk Tambah susu jadi saya pon bagi la suami cuba makan Alfalfa tu. Sebab alfalfa bertindak membuang toksik kan. So memang ok la kot kan bagi try.

PAda minggu pertama suami saya makan dia punya luka obor obor tu menjadi makin teruk. Saat tu suami saya dah memang tak nak teruskan makan. Sebab nampak jadi lebih teruk. Saya beri tau suami saya, tak pa just sambung makan. ini dinakmakan krisis pemulihan. Memang ambil masa sedikit. Tapi nanti akan beransur baik.

Alahamduliillah, ternyata betul. Sabar yang berbaloi. Makin hari makin kering dan tak berair bahagian kudis di kaki suami saya. Dia sendiri yang mintak nak makan dan tak payah saya yang suruh. katanya alfalfa memang berkesan. Dia tak risau kalo nak makan makanan  laut, telur dan belacan. Sume  tu almaklumla faberet.

Sekarang dah hampir setahun amalkan Alfalfa Shaklee. Suami saya sudah sembuh sepenuhnya kaki beliau. Kalo tak memula dulu macam gangrin. Kesian dan pada masa yang sama risau..

Ternya shaklee BERKESAN.

Saya SUKA SHAKLEE


Rakan shaklee Anda

Bainun samsudin

017 5755815




You Might Also Like

0 comments