Bahana Menggunakan Produk Berpantang Moden dan Terjatuh Cinta

Lumrah setiap selepas kelahiran, ibu akan menjalani tempoh berpantang, kebiasaannya selama 44 hari. Bercerita tentang berpantang, setiap orang akan ada kisah tersendiri. Saya sendiri mempunyai kisah pahit manis semasa berpantang. Saya amat maklum bahawa berpantang adalah tempoh yang paling baik untuk menjaga diri supaya kembali cergas dan sihat. Pada saya, ambil segala kebaikan yang perlu namun jangan ikut pantang larang secara membuta tuli, kerana sesetengahnya tidak semestinya sesuai untuk diamalkan.

Pada saya pilihan kali pertama saya memilih untuk Berpantang Dengan Set SHaklee adalah amat tepat. Ini kerana saya :

1) Saya sentiasa sihat dan tak lesu

Dengan adanya Vitalea dalam set berpantang ini ianya mampu membekalkan tenaga untuk saya suapaya tak cepat letih dan tak bermaya. Almaklumla ketika berpantang ni sesetengah orang akan mengalami masalah tidur yang tak cukup dan sebagainya. Namun tidak pula pada saya.


2) Susu Badan Melimpah ruah

Dengan mengamalkan Alfalfa dan ESP saya dapat perhatikan susu badan saya memeng banyak berbanding dengan anak sulong dahulu. Malahan saya dapat buat stok seawal seminggu dalam pantang.


3) Anak tak kerap meragam

Akibat dari susu badan yang banyak anak saya tiada masalah berjaga pada waktu malam atau kerap menangis. Alhamdulillah


4)Kulit anak cantik dan putih

Saya perhatikan selama mengamalkan ESP ketika mengandung anak saya punya kulit putih dan gebu dan bersih.Alhamdulillah.


5)Kulit saya makin cerah berseri

Esp juga membuatkan kulit saya yang dahulu kusam dan tak bermaya semakin cerah dan bersei.Dengan bantuan Bcomplek juga.

6)Luka cepat sembuh

Kalau dahulunya bersalin anak sulong saya mengambil masa hampir sebulan baru boleh berjalan dengan baik, tetapi bersalin anak kedua hanya mengambil masa tak sampai 2 minggu sahaja. Luka Bersalin semuh sepenuhnya dan saya boleh bergerak bebas. Ini adalah bantuan Zinc Complex Shaklee


7)Berat Badan makin turun

Saya juga turut mengamalkan Set Kurus Shaklee. Iaitu terdiri dari Alfalfa , Lecitin Dan Esp. Berat saya turun hampir 10 kg dan pastinya maintai sehingga sekrang walau anak sudah menjangkau 2 tahun.

8)Dapat teruskan Makan set ini sehingga SEKARANG

Setiap botol Vitamin Shaklee kebanyakkannya mengandungi 120 biji  didalamnya. Jadi memang tahan lama la kan. Saya dapat teruskan makan sampai 4 bulan .Memang best dan jimat plak tu ..

Jadi bagi anda yang sedang mencari produk Berpantang tu, sya syorkan pilihla Produk Shaklee. Saya akan consult anda sampai anda puas hati.Percayalah.

Rakan shaklee Anda



Cuba dulu pasti puas hati

Anda Suka Saya Happy Semua Suka


You Might Also Like

0 comments