CARA MERAWAT KEPUTIHAN KETIKA HAMIL

  • Tuesday, December 15, 2015
  • By Unknown
  • 0 Comments


Keputihan adalah masalah yang kerap di alami oleh wanita yang sedang hamil. Namun demikian bukan semua wanita mengalamim masalah ini.

Dan ini tidak terkecuali dir saya.. Dari mengandungkan anak sulong dan sampai mengandungkan anak ketiga ini, masalah keputihan ketika hamil tetap terjadi.

Syukur saya ditemukan dengan shaklee awal ..Awal tak awal pun masuk anak kedua bau kenal shaklee. Saya sebenarnya takut nak ambil ubat dari doktor. jadi pihan saya adalah mengambil suplimen shaklee.

Mari kita lihat vitamin apa yang dapat membantu mengurangkan masalah keputihan ketika hamil ini.

1. Garlic Complex

Garlic adalah antibiotik semulajadi untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

Garlic juga menghalang alergi - hidung sensitif, sinus, alergi, asthma, selsema dan hepatitis.
mempertingkatkan sistem penghadaman - kembung perut, gastrik, ketidakhadaman, malah mampu

Selain itu ianya dapat menentang bakteria H.pylori dan menghalang ulser gastrik.

Juga menstabilkan glukos di dalam tubuh

Dan juga dapat menurunkan kolesterol dan menurunkan darah tinggi

Lainnya adalah untuk detoksifikasi


BERMINAT NAK TAHU LEBIH LANJUT TENTANG SHAKLEE?

BERMINAT NAK JADI AHLI SHAKLEE?

HUBUNGI SAYA  UNTUK KETERANGAN LANJUT

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

ID NO. 963254

WASSUP : 017 5755815


You Might Also Like

0 comments