SET PANTANG TERBAIK DAN BERKESAN

Ada mommy atau mommy-to-be yang sedang berpantang atau bakal berpantang?
.
Kalau belum ada atau tengah cari-cari set berpantang yang boleh fokus untuk pemulihan dalaman dan untuk kecergasan, boleh cuba Set Berpantang Shaklee ni.
.
Sebabnya? Memang best!😍
.
Mana tak nya? Vitamin-vitamin dalam set ni semuanya vitamin yang sediakan nutrien basic yang badan orang perempuan atau seorang ibu tu perlukan tiap-tiap hari. Kalau waktu tak mengandung dan tak menyusu pun nutrien-nutrien tu lah yang diperlukan sebagai maintenance supaya badan sihat.
.
Inikan lagi waktu lepas bersalin dan tengah menyusu badan. Jadi badan memang banyak repair nak kena buat dan banyak nutrien yang hilang nak kena top up serta masih perlu tenaga untuk jaga baby dan anak-anak. Nak-nak pulak kalau berpantang sendiri kan. Badan yang sihat dan fikiran yang tenang sangat penting untuk elak risiko jadi meroyan ataupun postpartum depression.
.
Masa ambil set ni masa lepas bersalin, badan rasa sihat dan bertenaga sampaikan jiran yang melawat tegur kata amboi laju je jalan turun tangga macam tak lepas bersalin😅. Selain tu emosi rasa stabil, sembelit tak teruk, lenguh-lenguh dan kebas-kebas kurang, berat pun cepat turun, perut cepat kempis dan sangat menggalakkan penghasilan susu badan.
.
Sekarang pun masih amal kan set ni dan top up juga vitamin-vitamin lain. Set ni lebih kurang je dengan set kesuburan atau set hamil. Berbeza sikit-sikit je. Yelakan setiap vitamin tu ada banyak fungsi jadi ada banyak manfaat. Andai kata ada plan nak tambah ahli keluarga masa akan datang, at least dah cuba maintain nutrien dan kesihatan dalaman badan untuk kehamilan yang sihat.
.
Nak pulihkan dalaman cara semulajadi dan selamat? Boleh PM akak ya :)
.
Bai
0175755815

You Might Also Like

0 comments