GOLONGAN YANG BOLEH MINUM ESP


Selamat pagi ..😘

korang dah sarapan ke ? sarapan dgn ESP shaklee pun bole . badan lebih cergas dan bertenaga . Buat kerja pun taklah lemau je haa ,Yang student dan ada gastrik sesuai sangatlah minum esp ni,ye laa kdg tk sempat nk makan kn,bole minum Esp je dulu. Bole beri rasa kenyang berpanjangan.😉

Untuk yg nak cantikkan kulit ke muka ke,ESP membantu mencerahkan kulit,menghilangkan jerawat & jeragat,mengecilkan pori,mengecutkan jerawat dan menghilangkan eyebag.

Kalau nak MAINTAINKAN BERAT BADAN,ESP memberi rasa kenyang lebih lama .jadi taklah kita asyik fikir nak makan je . Badan pun bertenaga je. kalau nak gain weight pun bole minum,kena ambil selepas makan laa.

Untuk PREGGY MOMMY,ESP membantu mommy lebih bertenaga.takda rasa letih,lesu je . Memcantikkan kulit baby ,lebih gebu dan halus.Ada juga yang bila consume,morning sickness berkurangan.

Untuk mommy MENYUSUKAN ANAK,consume ESP membantu memekatkan dan perbanyakkan susu ibu (MILK BOOSTER)Baby lebih cepat kenyang,sihat dan gebu.

Untuk IBU BERPANTANG pun boleh consume ESP juga.ESP membantu merawat luka-luka kecil (yg bersalin scra czer dan normal bole try consume)

yang tengah IKTIAR UNTUK HAMIL(TTC) pun bole consuMe ESP.ESP membantu menguatkan otot rahim,mengatasi mslh 'baby fragile' dan mengurangkan risiko keguguran

Banyak kan khasiat ESP ni ?banyak lagi sebenarnya .nak list semua memang panjang berjela .😄
Jom jadikan ESP minuman kesihatan harian kita .
.
.
BAI
0175755815

You Might Also Like

0 comments