CARA MENGURANGKAN KEJANG KAKI KETIKA HAMIL

  • Thursday, February 09, 2017
  • By Unknown
  • 0 Comments

OSTEMATRIX....🤔🤔🤔 Ini antara salah satu vitamin yang saya ambil sepanjang pregnancy kedua ni.
.
Kalau mau dibandingkan dengan pregnancy saya yang pertama dulu (cuma makan vitamin yang diberi oleh klinik kerajaan) memang jauh beza dengan pregnancy sekarang. Dulu baru 4 bulan saya suda rasa kejang² dan paling teruk sakit di pinggang. Siapa yang pernah jatuh time muda² tu memang faham la tu terasa sakitnya time mengandung. Lepas tu masa mengandung 8 bulan dulu, sy mula menggunakan tongkat terutamanya bila hendak berdiri dari duduk. Memang tidak dapat berdiri tanpa bantuan tongkat atau berpegang di mana².
.
Pregnancy kedua pun saya mula makan SET HAMIL SHAKLEE dan salah satunya ialah OSTEMATRIX. Syukur kini apabila kandungan sudah mencapai umur 23minggu (5bulan3minggu), saya tidak mengalami kekejangan dan yang menggembirakan saya sakit pinggang seperti pregnancy pertama itu tiada. Cuma kadang² kalau terlalu berdiri dan berjalan atau duduk lama, memang akan terasa sikit ngilu². Yala kan dah namanya ibu hamil ☺☺ kena² pula memang ada sejarah jatuh teruk masa zaman remaja dulu.
.
OSTEMATRIX ni bukan sahaja membantu dalam menguatkan tulang dan memperbaiki kekejangan tapi juga membantu dalam mengimbangi tekanan darah. Selain itu dia juga membantu dalam mengawal depresi mood seperti stress, mood swing, migrain, dan pitam. Untuk mereka yang sering mengalami 'period pain' (senggugut), OSTEMATRIX juga membantu meringankan sakit. Dan bagi ibu-ibu hamil pula OSTEMATRIX mempunyai Vitamin D yang mana ianya penting dalam penyerapan kalsium untuk si ibu dan si bayi dalam kandungan.
.
Bagi saya, OSTEMATRIX istimewa kerana ia membantu saya untuk dapatkan tidur yang lena dan memudahkan saya untuk bangun pagi. Apa lagi di waktu mengandung, susah mau tidur itu memang tidak lari.
.
Kalau anda pun nak rasakan kehebatan OSTEMATRIX nie, boleh saja hubungi saya di 0175755815

You Might Also Like

0 comments