KENAPA PERLU PILIH MLM SHAKLEE

  • Tuesday, February 14, 2017
  • By Unknown
  • 0 Comments

MLM SHAKLEE?

KENAPA???

Kakcun tahu banyak MLM di Malaysia ini tidak menjadi atau suka menipu. Harga produk dijual dengan mahal, disebabkan keuntungan yang banyak itu digunakan untuk membayar pengedarnya. Ada juga yang bertahun-tahun buat MLM sampai tinggal anak-anak malam-malam dan hujung minggu, tetapi hasilnya sangat sedikit.

Saya sendiri tidak pernah percaya kepada MLM, tetapi Shaklee berbeza daripada yang lain:

✅Shaklee adalah bisnes patuh syariah

Shaklee adalah bisnes yang patuh syariah, boleh juga rujuk artikel Dr Zaharuddin berkenaan garis panduan bisnes MLM yang halal.

✅Sistem Shaklee adalah adil

Shaklee adil dan tidak bersifat menindas. Downline boleh potong upline.

✅Tiada head hunting

Group kami tidak mengamalkan head hunting. Fokus kami adalah jualan produk dan meningkatkan kredibiliti kepimpinan masing-masing. Head hunting ialah cari orang kononnya nak bisnes sama-sama, tetapi ditinggalkan.

Dalam Shaklee upline dan downline (kami panggil mak-anak) mesti naik sama-sama. Malah ada juga downline yang potong upline.

✅Support Group

Untuk berjaya, anda perlu ada support group yang hebat. Group kami mempunyai barisan leader yang berjaya berasaskan formula kami sendiri, dan sekarang merupakan WAHM dengan bonus 5 hingga 7 angka.

Coaching kami kebanyakannya secara online (watsapp group, secret group fb), tidak perlu keluar malam menghadiri mesyuarat atau jumpa di kedai mamak. Sekarang kami ada kelas online melalui webinar, whatsapp dan aplikasi lain yang membantu.

✅Modal Rendah

Tidak memerlukan modal yang besar, hanya bayar RM70 sebagai pendaftaran. Tidak memerlukan anda menyimpan stok yang banyak. Pembelian pula adalah  secara online dan SHaklee boleh poskan bagi pihak anda kepada pelanggan anda. Mudah bukan?

✅Harga Produk

Saya bukan pemakan vitamin sebelum saya kenal Shaklee. Vitamin yang saya ambil biasa dicadangkan oleh doktor sahaja. Harga pun biasalah kan RM50 tahan sebulan. Selalunya orang ingat harga produk MLM ini mesti mahal. Sebab hendak bayar upline lagi, downline lagi kan. Tapi no no no dengan Shaklee tau.

Harga produk Shaklee sebenarnya lebih kurang sahaja atau lebih murah daripada suplemen lain.

Nak join kakcun

0175755815

You Might Also Like

0 comments