PENAWAR SAKIT LUTUT CARA MODEN

  • Thursday, February 09, 2017
  • By Unknown
  • 0 Comments

Mempunyai masalah lutut?

Masalah ni biasa sangat terjadi pada mak mak ayah kita..

Tapi golongan muda mcm kita tak terlepas juga tau..

Jadi...apa kata Cuba berikhtiar dengan SET dari Shaklee.

💮VIVIX

Resveratrol dalam VIVIX mampu mengekalkan serta memperbaiki fungsi dan struktur sendi. Resveratrol juga mampu melakukan penyelengaraan yang baik pada sendi.

💮SHAKLEE COLLAGEN POWDER (SCP)

Memperbaiki bahagian-bahagian yang rosak dan menggantikan collagen yang rosak terutamanya bahagian sendi dan lutut. Walaupun badan kita boleh menghasilkan collagen, collagen yang dihasilkan belum tentu mencukupi terutamanya mereka yang suda berumur dan mempunyai masalah sendi seperti masalah lutut.

TESTIMONI COLLAGEN POWDER DAN VIVIX
=====================================

Testimoni 1:
Pelanggan bagitahu mak dia perlu suntikan Hyaluronan untuk masalah lutut. Suntikan ini cuma bertahan selama 12 bulan dan setiap 12 bulan perlu suntikan untuk mengekalkan lutut berfungsi tersebut. Namun mak pelanggan ini hanya ambil suntikan seterusnya setelah 3tahun, ini kerana mak pelanggan mengambil alternatif lain iaitu dengan supplement Shaklee seperti VIVIX dan SCP.

Testimoni 2:
Mak pelanggan kekurangan bendalir di lutut sehingga mengalami masalah koyak ligamen. Juga diberikan suntikan Hyaluronan. Namun setelah mengambil supplement Shaklee seperti VIVIX dan SCP, kini mak pelanggan sudah boleh beribadat tanpa mempunyai masalah lutut.

Testimoni 3:
Mak Puan Fazlina mempunyai masalah lutut yang agak kronik sehingga menyukarkan beliau untuk mengerjakan solat. Solat terpaksa kena duduk dan kadang-kadang sehingga terpaksa mengesot. Namun setelah berikhtiar dengan SCP selama dua bulan akhirnya mak Puan Fazlina boleh berjalan seperti biasa dan sudah boleh mengerjakan solat seperti biasa.

Testimoni 4:
Cik Keknis yang mempunyai masalah lutut kanan semenjak kecil sudah tidak mempunyai masalah tersebut walau baru mengambil SCP sebanyak 5 sachet. Selain itu, Cik Keknis juga merasakan perubahan kulitnya lembap dan tidak lagi kering seperti sebelum mengambil SCP.

Testimoni 5:
Pelanggan berkongsi tentang kesan baik kepada orang tersayang mereka selepas mengambil SCP. Masalah sendi kini tiada lagi.

Testimoni 6:
Pelanggan berkongsi kesan baik selepas mengambil VIVIX. Pelanggan dah boleh bersolat seperti biasa dan bergerak seperti biasa hanya dengan VIVIX.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Jika anda mempunyai masalah seperti yang di alami oleh pelanggan-pelanggan ini boleh la dapatkan SCP dan VIVIX dari saya.

Hubungi saya
📒bai
📲017-5755815

You Might Also Like

0 comments