RAWATAN PENYAKIT STROK

Apa itu stroke??? Jom belajar.. 😉

Stroke atau angin ahmar ni disebabkan gangguan fungsi otak secara tiba-tiba disebabkan  pembuluh darah dalam otak yang mana salur darah telah tersumbat sehingga bekalan darah ke sebahagian otak menjadi terganggu dan tidak menerima oksigen yang cukup.

Kandungan yang kaya dengan Resveratrol yang telah terbukti secara klinikal oleh saintis terbaik dan pernah mengetuai American Cancer Research Association.

Bukan itu saja, pencipta dan pengkaji ramuan vivix ini adalah pemenang anugerah Nobel Prize in 2009 for medicine kerana menjumpai telomerase iaitu satu protein yang mampu memanjang. Telomere ni satu protein dalam DNA kita. Telomere ni lah yang menyimpan seribu rahsia tentang penyakit kita pada masa akan datang.

Hasil dari kajian tu, mereka telah menemui punca macam mana penyakit merebak dalam sel tubuh manusia & vivix terbukti mampu melawan penyakit kronik seperti Kanser, Kencing Manis, Sakit Buah Pinggang,Gout, Tekanan Darah Tinggi, Slip Disc, Vertigo, Bell's Palsy, Stroke, Cyst, Fibroid, Psoriasis, Thalasemia, Thyroid dan etc.

So, Bagaimana Vivix Membantu Pesakit Stroke??

1) Vivix mempunyai Bahan Aktif yang sangat tinggi antioksidan. Hasil kajian vivix membantu mengaktifkan semula sel-sel yang telah rosak supaya sel menjadi sihat semula dan meningkatkan hayat sel. 

2) Resveratrol di dalam vivix membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang rosak. Hasil kajian mendapati pengamal vivix mampu memanjangkan "telomere" supaya tidak memendek dan menyebabkan  serangan berjuta-juta perosak setiap hari. (Radikal bebas seperti, sakit jantung, diabetis, stroke, buah pinggang, kanser dan sebagainya).

3) Revesterol membantu dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolesterol yang  menyebabkan penyakit stroke menyerang.

4) Selain itu resveratol juga membantu dalam kesihatan salur darah dan platlet yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

Bln ni ada Promosi Vivix lg, 2 botol anda akan dapat :-

▶2 beg secara PERCUMA
▶berpeluang dapat MUG EKSKLUSIF
▶free membership seumur hidup
▶layak mendapat cash back

Berminat dgn vivix? Wasap kakcun

📱 0175755815

You Might Also Like

0 comments