CARA JADI AHLI SHAKLEE

  • Tuesday, February 14, 2017
  • By Unknown
  • 0 Comments

Disebabkan ramai yang tanya pasal keahlian shakle kakcun nak cite lah skit

Ada tiga cara anda boleh daftar ahli shaklee dan anda boleh jimat beli produk shaklee dengan harga ahli.
1. Daftar Ahli Shaklee Percuma.

Anda boleh daftar ahli shaklee percuma tanpa perlu bayar RM69 yuran keahlian shaklee dengan cara anda membeli produk shaklee minima 200 uv point shaklee. Dengan mendaftar ahli shaklee percuma cara ini, anda sudah layak membeli produk shaklee dengan harga ahli shaklee untuk pembelian yang pertama dan pembelian seterusnya disamping anda akan terus dapat cash back shaklee dari pembelian produk shaklee.

NAK DAFTAR AHLI SHAKLEE PERCUMA?

Daftar Ahli Rm69 Sahaja. Keahlian Percuma Dengan Pembelian Rm690 ke atas.

2. Dapatkan Produk Shaklee dengan Harga Ahli & Daftar Ahli Shaklee Online

Jika anda ingin dapatkan produk shaklee dengan harga ahli dan jumlah belian kurang daripada 200 uv point shaklee, anda boleh buat pembelian produk berserta dengan bayaran keahlian shaklee sekali. Iaitu dengan buat bayaran pembelian produk shaklee dengan harga ahli beserta bayaran keahlian RM69 ketika membuat bayaran pembelian produk shaklee anda dengan harga ahli.

Jika anda ingin dapatkan produk dengan harga ahli shaklee dan daftar ahli shaklee
3. Daftar Ahli Shaklee hanya RM69 sahaja.

Jika tanpa beli produk shaklee pun, anda juga boleh terus daftar ahli shaklee online, iaitu dengan mendaftar ahli shaklee dengan bayaran yuran keahlian seumur hidup termasuk postage.. RM79 (semenanjung) atau RM90 (sabah/sarawak) seterusnya dengan isi borang daftar ahli shaklee online dibawah.

You Might Also Like

0 comments