MAKANAN TAMBAHAN YANG MAMPU MENGHILANGKAN JERAGAT

Bila usia dah meningkat, mula la berkedut sana sini kan. Kulit muka bertambah kusam, makin banyak masalah kulit muka timbul.

Tapi sebab apa bila dah berusia ni, kulit muka makin teruk dan bermasalah?

Antara puncanya adalah bila kita dah tua, banyak sel-sel dalam kulit kita dah mati, tu yang makin kusam kulit kita. Bila dah berusia jugak badan kita dah kurang nutrisi, tu yang kulit kita dah banyak kedut2.

Bila kita dah berusia jugak, makin banyak radikal bebas terkumpul dalam badan kita. Sebab tu makin berjerawat, berjeragat kulit muka kita. Sepatutnya makin berusia ni, makin penting untuk kita jaga kulit muka kita. Bahaya tau kalau tak jaga penampilan kita, merana hidup.

Jadi, salah satu cara untuk jaga penampilan kulit muka kita, adalah dengan mengambil makanan tambahan macam dalam gambar tu. Semua tu ada fungsi yang tersendiri. Terpulang pada masalah kulit wajah kita.

Tak perlu pon ambik semua sekaligus, tapi kan kalau dah cuba satu, mesti nak cuba yang lain jugak tau. Hihi... berhantu agaknya produk shaklee ni, ramai sangat yang suka cuba produk yang diorang tak pernah cuba.

Siapa yang ada masalah kulit muka, boleh whatsapp kakcun untuk tahu produk mana yang sesuai dengan masalah kulit korang...

0175755815

You Might Also Like

0 comments