RAWATAN UNTUK PENYAKIT KAYAP.JUGA UNTUK TINGKATKAN IMUNITI

Kakcun  nak share pasal imun booster untuk diri kita. Ye lah sekarang ni, semua terdedah dengan beribu jenis mikrob terutama pernafasan.

Bila kuman dan mikrob menyerang kita pd suatu masa, terutama bila tubuh kekurangan interferon dan sel sel imun, kita akan cepat letih, stress, terganggu tidur, atau dijangkiti selsema dan lain lain.

Sel sel yang teroksida dan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit degenaratif, penyakit kronik dan lain lain.

NUTRIFERON 👉 IMUN BOOSTER

Customer kakcun yang mengalami penyakit kayap sembuh sepenuhnya selepas mengamalkan nutriferon ini.

Nutriferon di ekstrak dari tumbuhan seperti biji labu, biji plantago asiatica, honeysuckle jepun dan bunga safflower yang mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.

Formula yang digunakannya adalah semulajadi, selamat, tulin dan berkesan. Penemuan dan rekaannya diiktiraf sebagai penemuan trhebat dalam bidang immunologi.

Nutriferon adalah satu formula eksklusif dan telah diPaten oleh Shaklee dan tidak dijual dikedai kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui shaklee sahaja.

Dr. Yasuhiko kojima telah buat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yg berlainan utk mmbangunkan interferon semulajadi didunia (Nutriferon).

Kalau korg nak tau, dalam perubatan , suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidrophobia (penyakit anjing gila), herpes, hiv dll. Interferon juga amat berkesan utk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit lain.

Antara manfaat selepas mengamalkan NUTRIFERON:

😊 sistem imun badan lebih kukuh selepas 3 hari mengamalkannya.
😊 interferon yang terdapat dalam nutriferon dapat melawan kanser dan tumor dalam badan
😊 dapat melindungi tubuh dari influenza
😊 dapat meringankan stres dan kelesuan diri
😊 dapat melambatkan proses penuaan
😊 dapat mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B&C
😊 dapat mengurangkan simptom PMS dan menopaus mnjadi lebih baik.

Setiap rumah perlu ada sekotak NUTRIFERON. Standby sesiap sblom anak anak dan keluarga jatuh sakit lebih teruk.

Nutriferon sangat sesuai untuk anak2 yang lemah sistem imuniti.

Built ur imunity now.

Best price, whatsApp now
Kakcun
017-5755815

You Might Also Like

0 comments