PENGEDAR SHAKLEE MANJUNG PALING CEKAP DAN PANTAS

  • Thursday, January 19, 2017
  • By Unknown
  • 0 Comments

Assalamualaikum semua

Hai ,



Bagi korang yangberada dalam kawasan Manjung, Sitiawan, Lumut, Ayer Tawar dan sekitar korang tak perlu  bersusah payah mencari vitamin Shaklee di kedai kedai jamu dan sebagainya lagi. Memang tak kan jumpa tau.

Saya adalah agen sah Shaklee , dengan no ID 963254 bertanggungjawab memberikan konsultasi secara PERCUMA kepada anda yang membuat belian dan mendaftar ahli di bawah saya.

Kepakaran saya adalah tentang kehamilan, penyusuan ibu, pengalaman berpantang, kesihatan wanita dan lelaki.

Di samping itu, saya juga akan membuat penghantaran secara percuma pada sesiapa yang membeli Produk Shaklee dengan saya sekitar kawasan Manjung ini. Dalam tempoh 24 jam.

Berpengalaman sendiri dengan mengamalkan Set Pantang Shaklee, Set Kehamilan Shaklee, Set Kurus Shaklee dan juga pelbagai lagi makanan tambahan dari keluaran Shaklee. Saya juga merupakan pengamal Tegar Produk Shaklee. So memeng banyak yang kan saya share dengan korang pengalaman saya juga testimoni testimoni pengguna Shaklee yang lain.











Saya amat mengalu alaukan kepada golongan golongan yang memerlukan khidmat COD Vitamin Shaklee menghubungi saya untuk mendapatkan Produk Shaklee dan Konsultasi yang berterusan.

Saya juga amat mengalu alukan kepada korang yang nak berdaftar sebagai Agen dan Ahli Shaklee untuk menyertai team saya.

Sebarang pertanyaan dan pesanan terus hubungi saya ok

Whatsapp 017 5755815

Facebook :Bainun samasudin

Fanpage : Bainizvit Beautyncare

Instagram : VITAMIN SYAMIN

You Might Also Like

0 comments