MAHAL KE VIVIX SHAKLEE,BEBANDING KOS RAWATAN PERUBATAN 22K SEBULAN?

"Mahal lagi kos merawat penyakit.." demikian Madam  Melissa katakan selepas survive dengan izin Tuhan dan mengamalkan Vivix untuk kanser dan Thyroid.

Secara saintifik ya..bukan secara zam-zam alakajam minum itu, telan itu zup hilang! secara saintifik..saya ulang:..I am not saying that Shaklee's supplements can stop you from developing cancer, but I am saying Shaklee's supplements provides the vitamins, minerals, antioxidants, polyphenols, soy shakes, and other items our body needs on a daily Shaklee basis to stay healthy.

Kita lihat 4 mekanisma utama penuaan selular oleh Vivix :

🍃 Kerosakan DNA: Vivix memelihara dan memulihara kerosakan DNA
🍃 Pengawal Genetik: Vivix memberi impak positif tehadap pengawal genetik dengan memperlahankan penuaan pada peringkat selular
🍃 Penurunan Tenaga Selular - Mitochondria dalam sel tubuh kita menghasilkan tenaga (spark plug): Ramuan Vivix merangsang biogenesis mitochondria
🍃 Penimbunan Protein AGE (Advanced glycation end products): Vivix 10 kali lebih berkuasa berbanding resveratrol sahaja dalam memperlahankan pembentukan Protein AGE.

Resveratrol didalam Vivix telah dibuktikan effektif melawan pelbagai jenis kanser, sama ada pada peringkat menghindar mahupun peringkat rawatan. Kebolehannya menghentikan kanser berkait rapat dengan kemampuannya membezakan sel kanser dari sel sihat.

Gabungan Resveratrol dan poliphenol berkaitannya turut melindungi DNA sel, menghalang kimia dan radiasi yang menyebabkan kanser, serta melawan radikal bebas dan imflamasi.

Penyelidik dari University of Rochester (terbitan Mac, 2008) membuktikan untuk pertama kalinya yang resveratrol boleh membantu memusnahkan sel kanser pankreas dengan menembusi sumber tenaga teras sel, atau mitochondria, dan melumpuhkan fungsinya. Mitochondria mempunyai DNAnya sendiri dan mempunyai kebolehan untuk membekalkan tenaga kepada sel secara berterusan apabila berfungsi dengan betul. Menghentikan sumber tenaga secara teorinya menghentikan kanser. Resveratrol mengganggu sumber tenaga sel-sel kanser.

You Might Also Like

0 comments