CARA UNTUK MENGEKALKAN KEREMAJAAN, KEMUDAAN DAN MENGELAKKAN PENYAKIT KRONIK

Vivix lindungi sel DNA

✏Telomere dan kajian vivix

Ada 1 je produk yang boleh repair sel peringkat Dna. Formula yang dah dipatern. Syarikat lain takleh tiru.

...
Nak cite santai sikit. Bahasa mudah faham lebih kurang.

 Telomere = penutup
Kromosom = botol

Saya ada satu bekas air ,bekas air saya ni air dalam dia terdedah dari tumpah , bocor , kotor , kena habuk dan sebagainya. Makin lama. Botol air saya ni. Penutup dia makin haus. Satu masa bila makin haus. Bocor sudaa. Air kalau saya bawak. Semut pon boleh masuk. Kotor masuk takyah cakap la.

Begitula jugak kita punya telomere . Kita lahir cukup sempurna. Panjang perfect. Boleh jaga sel dna kita. Ops lupa citer. Dalam kromoson ada sel dna.

Jaga macam mana. Jaga tak bagi terdedah dengan kerosakan dna. Rosak sel tu la punca macam-macam. Aging lebih kurang.

Sebab tu zaman dulu. Orang kata penyakit orang tua. Sebab sakit datang bila tua sebab sel banyak rosak. Tapi , kita zaman sekarang muda-muda dah macam penyakit. Sebab kita sendiri rosakkan lebih awal. Dengan makan & guna bahan kimia tinggi.

So ,

Kajian Telomere : The Shaklee Telomere Research Landmark Study II Shaklee telah bekerjasama dengan Dr.Elizabeth Blackburn pemenang The Nobel Prize in Physiology or Medicine 2009 yang menemui bagaimana kromosom dilindungi oleh telomeres dan enzim telomerase. Kajian telomere ini telah menguji kepanjangan telomeres.

Landmark Study II yang dijalankan oleh Shaklee membuktikan pengambilan supplemen yang konsisten (Vitalizer, Vivix and Cinch) setiap hari selama 5 tahun dapat mengurangkan kadar pemendekan TELOMERE sebanyak 40% !
.
Kajian ini dibuat ke atas pengguna Vivix yang mengambilnya setiap hari selama 5 tahun. Hasil kajian 40% lebih rendah kadar pemendekkan telomeres, kepanjangan telomeres mereka seperti orang yang umur 40 tahun.

Ini menunjukkan Vivix membantu untuk mengekalkan kemudaan, keremajaan, dan membantu mengelakkan dari penyakit-penyakit disebabkan oleh usia yang semakin meningkat

SO SEMPENA TENGAH promosi vivix NI AMBIL LAH KESEMPATAN UNTUK BORONG VIVIX SEBELUM KEHABISAN STOK.

Hubungi saya segera untuk sebarang info dan pertanyaan

Bainun
0175755815

 

You Might Also Like

0 comments