RAHSIA PESAKIT KANSER KEMBALI SIHAT DAN CERI SETELAH MENGAMALKAN MINUMAN KESIHATAN YANG KAYA DENGAN ANTIOKSIDAN

Kita selalu dengar tentang pesakit kanser, nasibnya diakhiri dengan kematian.

Dan kita juga mungkin pernah saksikan pesakit kanser kembali sihat dan seolah ola...h diberi peluang kedua oleh Penciptanya. Sihat, ceria, kembali bekerja malah boleh beranak pinak lagi.

Saya pernah terbaca, sel kanser boleh hilang jika sel ini di"diam"kan dan menjadi tak aktif selepas 5tahun.

Cara untuk mendiamkan sel kanser, antaranya ialah melalui penjagaan makanan.

Maksudnya kena pilih dan jaga makanan yang diambil, pilih makanan sihat dan tidak akan "trigger" sel kanser supaya jadi aktif balik.

Salah satu nya ialah pilih makanan yang menjadi sumber antioksidan. Antara makanan sumber antioksidan ialah makanan yang tinggi Vitamin A, Vitamin C dan Vitamin E

Antara senarai buah yang tinggi antioksoda ialah acaiberi, blueberi, blackberi, walnut, strawberi, cranberi, raspberi, elderberi, bunga cengkih kisar, delima dan anggur merah.

Elderberi dan anggur merah merupakan bahan utama dalam salah satu suplemen berbentuk jus keluaran Shaklee iaitu Vivix
....
Vivix Lebih berkesan kerana jus ini mengandungi resveratrol, satu ramuan yang bertindak memperbaiki DNA dalam tubuh badan.

Rasveratrol yang tinggi sifat antioksida membantu pembentukan semula sel-sel yang telah rosak akibat kanser.

 (Sel ini rosak tapi tak mati malah menyebabkan sel sihat yang lain turut rosak)
Bila sel telah diperbaiki, sel rosak ini akan mati dengan sendirinya (apoptosis) dan sel kanser akan berkurangan sehingga terus hilang buat selama-lamanya.

Antosianin yang terdapat dalam jus ini bertindak menguatkan sistem imunisasi tubuh.

Sistem imun yang aktif dan kuat akan memilih, mengenalpasti dan memusnahkan agen karsinogenik (agen yang menyebabkan kanser) yang setiap hari memasuki badan kita.

Mereka yang mempunyai sistem imun yang sihat dan kuat akan terhindar daripada kanser. Sebaliknya jika sistem imun lemah, individu itu akan lebih fragile dan akan berdepan risiko kanser yang lebih tinggi.

Pastikan jaga pemakanan, kurangkan terdedah pada persekitaran yang jadi risiko kanser, dan atleast amalkanlah jus antioksidan yang saya ceritakan diatas tadi

jika berminat untuk dapatkan Jus Antioksidan itu, segera hubungi saya ye

Bainun
0175755815

You Might Also Like

0 comments