Tips Hilang 20 Kg Selepas Bersalin

Mendapat berat idaman selepas bersalin adalah impian setiap wanita. Lebih lagi bila sudah beranak 2, 3 dan lebih. Kebanyakan wanita akan cakap agak susah nak jaga berat badan disebabkan "alasan menyusukan anak".

Namun bagi ibu ini, alasan menyusukan anak membuatkan beliau makin tekad untuk mendapatkan berat idaman nya kembali. Mana tak nya kan, risau jika suatu hari nanti keluar dengan suami orang akan pandang kita ni macam "kakak" suami plak.

Jadi alasan untuk menyusukan anak sewajarnya adalah BONUS untuk ibu-ibu yang berhajat sungguh nak menurunkan berat badan mereka.

Di sini, saya syorkan bagi ibu-ibu yang menysukan anak sepenuhnya untuk mengambil SET MENYUSU SHAKLEE iaitu, ESP dan ALFALFA.

Kedua-dua ini amatlah penting kerana ESP bertindak memberi tenaga dan membina otot-otot ibu selepas bersalin , manakala Alfalfa pula bertindak sebagai detoks.

Selain itu boleh ditambah dengan Lecitin dan Omega yang mana berfungsi dengan sangat baik untuk membakar lemak.

Sekiranya ibu-ibu tahu menjaga pemakanan yang seimbang, mengamalkan minum air putih yang secukupnya, dan juga teruskan menyusukan anak .

Baiklah, jika anda betul betul bersemangat nak turunkan berat badan selepas bersalin, mari ambil semangat ibu muda ini. Mana tau lepas ni tak serik nak tambah lagi satu plak ahli keluarga kan.

Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow! from iReach HD on Vimeo.


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya ok.

Bainun samsudin

017 5755815



You Might Also Like

0 comments