Tips Atasi Sembelit Ketika Hamil

Saya tahu kebayakan ibu-ibu yang hamil akan mengalami masalah dimana sukar membuang air besar atau kata lain "sembelit". Agak merana sebenarnya sembelit ketika hamil ini. Mana taknya kan, cuba bayangkan jika perut makin memboyot, dengan beratnya perut itu lagi dah nak  bermenung lama dalam tandas. Kalau tandas duduk tahan la skit kan. Kalau tandas cangkung silap-silap mendatangkan bahaya lain pula untuk ibu hamil ini.

Saya nak share ketika hamil anak no 2 saya . Masalah sembelit macam biasa la. Memang automatik. mengandung je..mulalah sembelit bagai kan.. Terasa sungguh fobia nak ke tandas. Tapi perut mulas nak membuang kan. Jadi apa yang saya lakukan secara tak sengaja sebenarnya..Iaitu saya dapati selepas mengamalkan Ostematrix Shaklee, bangun pagi aje saya terus ke tandas dan membuang dengan lancarnya. Memang tak terasa sukar pon. Itu yang paling ketara saya nampak la.

Walhal, saya nak amik Ostematrix tu dulu untuk masalah kejang kaki saya waktu malam. Sampaikan tak dapat tidur lena. So, saya dapat BONUS iaitu MASALAH SEMBELIT hilang.

Untuk para-para wanita diluar sana yang mengalami masalah ini, amatlah saya tekankan disini, amalkan Ostematrix Shaklee. Amalkan diawal usia kehamilan. Korang akan rasa sendiri Kebaikannya..Confirm tak miss makan lah.

Sakit Tulang Belakang & Lenguh2 Badan Buat Ibu Ini RImas, Sampailah.... from iReach HD on Vimeo.


Untuk sebarang pertanyaan dan order boleh hubungi saya terus ek

017 5755815
Bainun samsudin

You Might Also Like

0 comments