Hilang Nikmat Merokok Dengan Vivix Shaklee

Isteri mana yang suka apabila suami nya merupakan Perokok Tegar. Sah sah la merokok ini adalah satu tabiat yang buruk, malah disisi islam sendiri sudah jatuh hukum Haram. Namun bagi perokok tegar ini mereka beranggapan apabila merokok mereka dapat satu semangat, mereka mendapat tenaga luarbiasa. Misalnya kalau tak merokok lepas makan, apabila memandu akan mengantuk.. Mmang dah tahap krtikal la kan.

Ini akan menjadi masalah besar apabila bukan siperokok sahaja yang membahayakan diri mereka, malah orang sekeliling jugak turut terjebak. Memang tak patut kan.

Macam saya , suami saya bukan seorang perokok, Alhamdulillah...Tapi ada juga kalangan ahli keluarga saya yang merokok. Merokok ni sebenarnya selain membahayakan nyawa, ia juga adalah tabiat yang membazir. Cuba bayangkan sekotak rokok yang berharga RM8-9. Si perokok mengambil 2  hingga 3 kotak rokok sehari. Cuba bayangkan lah dalam masa sebulan berapa ratus ringgit yang dihabiskan untuk membeli rokok. Sungguh membazir.

Jadi disini , saya nak share testimoni pengguna Produk Vivix Shaklee yang dah berjaya berhenti merokok setelah baru beberapa bulan mengamalkan Vivix Shaklee. Mesti anda teruja nak belikan sebotol Vivix untuk Suami Tersayang kan..

Jangan ditunggu lagi. Bertindak sekarang, atau anda akan lihat orang yang anda sayang derita sebelum usianya. Mencegah itu lebih baik dari mengubati.

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

Sebarang pertanyaan untuk maklumat lanjut dan untuk order Vivix Shaklee boleh terus hubungi saya .

Bainun samsudin
017 5755815
bainun.samsudin@yahoo.com




You Might Also Like

0 comments