TIPS IBU HAMIL YANG SENTIASA KUAT, CERGAS DAN SIHAT SEPANJANG MASA

Sesetengah ibu yang sedang hamil akan kita lihat murung, lesu, tak bermaya dan sebagainya. Adakah semua nya begitu.? Tak kata orang lain la.. Saya dulu pon anak sulong memang sepanjang kehamilan bermula dari 3 bulan usia kandungan sehinggalah nak bersalin. Tiada masa yang saya cergas. dengan keadaan diri yang tak terurus, khasiat yang tak cukop, sampai nak berjalan dan aktiviti sosial pon tak larat.

Ini adalah disebabkan saya tak mengambil apa apa kalsium (susu memang tak la kan, sebab tak lalu) dan vitamin lain. Itu memang saya dapat perasan dan bandingkan dengan kehamilan saya yang nombor dua.

Anak nombor dua, saya nekad nak ambil suplemen shaklee. Sebab dah siap survey Set Menyusu nya. jadi kawan saya yang sekarang upline saya syorkan jugak saya amik vitamin untuk mengandung. Jadi saya cuba lah. Asalnya konsisten amalkan sebab takut suami bebel. Katanya kalau nak beli tapi tak nak makan, tak payah beli lah..Saya pon kononnya tunjuk pada dia saya komplian makan sume vitamin tu.

Ya..Alhamdulillah. Memang saya komplian. Saya memang terasa cukop khasiat walaupun saya bukan "pemakan" orangnya ketika mengandung.

Pagi-pagi saya akan minum ESP sebagai sarapan saya. Kemudian saya amalkan pula Vitalea. Selepas makan saya akan ambil Vitamin C dan B Complex. Pada sebelah malam pula sebelum tidur saya pastikan saya ambil 2 biji Ostematrix. Yess.. memang saya bertenaga..

Saya bertenaga dan cergas macam ibu ini..

Ibu Hamil Kuat Boleh Naik Flight & Panjat Candi Borobudur! Fuyooo! from iReach HD on Vimeo.


Jom la amalkan set ibu hamil Shaklee..Hubungi saya untuk info lanjut ok

Bainun samsudin

017 5755815



You Might Also Like

0 comments