VIVIX MERAWAT KENCING MANIS

  • Sunday, September 21, 2014
  • By Unknown
  • 0 Comments

Alhamdulillah.... VIVIX tonik ajaib dengan  1001 kebaikan.

Vivix Shaklee adalah antara makanan tambahan terbaik dari Shaklee. Menjadi pilihan mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan dan juga untuk awet muda.

Apa itu Vivix dan kelebihan Vivix ni ...


Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


- Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

- Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

- Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.



Antara Khasiat VIVIX adalah:

Di kala usia meningkat ini, pengambilan pelbagai jenis ubat atau vitamin menjadi sangat sukar. TETAPI, anda hanya perlukan 1 SUDU TEH VIVIX sahaja sehari. Mudah sahaja kan. Sangat sesuai untuk mereka yang sukar untuk menelan pil.



Kandungan VIVIX adalah 10 kali ganda lebih kuat daripada resveratrol dalam memperlahankan pembentukan Protein AGE.


TESTIMONI VIVIX









Sebarang pertanyaan lanjut mengenai produk shaklee boleh hubungi saya di talian 017-5755815

Best regards,
Bainun samsudin
tel.:017-5755815

You Might Also Like

0 comments