• Wednesday, September 24, 2014
  • By Unknown
  • 0 Comments


APA KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE?



Kelebihan menjadi ahli bergantung kepada keperluan individu. Jika anda pengguna setia Shaklee lebih berbaloi daftar sebagai ahli. Walaupun hanya sekadar pengguna biasa tapi ada juga manfaatnya. Jika ingin jadi pengguna, penjual dan peniaga, Shaklee juga menawarkan pendapatan pulangan yang lumayan. Kalau berminat untuk cari duit sama ada secara part time atau full time Shaklee adalah pilihan yang tepat.

Pengguna 
1. Layak untuk membeli produk Shaklee pada HARGA AHLI.

2. Anda boleh JIMAT sehingga 25% berbanding harga runcit

3. Berpeluang menikmati pulangan CASH sekiranya pembelian mengikut syarat

Pengguna dan Penjual 
1. Mendapat UNTUNG RUNCIT hasil dari penjualan produk Shaklee sehingga 25%

2. Berpeluang menikmati ganjaran CASH untuk jualan persendirian dan kumpulan

3. Berpeluang menikmati ganjaran CASH tambahan untuk jualan kumpulan

Pengguna dan Perniagaan
1. Mendapat UNTUNG RUNCIT hasil dari penjualan produk Shaklee sehingga 25%

2. Berpeluang menikmati ganjaran CASH untuk jualan persendirian dan kumpulan

3. Berpeluang menikmati ganjaran CASH tambahan untuk jualan kumpulan

4. Berpeluang menikmati ganjaran CAR BONUS

5. Berpeluang menikmati ganjaran PERCUTIAN di dalam negara atau luar negara

6. Berpeluang INSENTIF KHAS untuk Coordinator, Key Coordinator, Master Coordinator

7. Berpeluang menikmati ganjaran ANUGERAH NATIONAL CONFERENCES

setahun.

KENAPA PERLU PILIH GROUP KAMI

1. Empayar group kami sangat besar. Bukan sahaja di dalam Malaysia, malah di luar negara juga ada wakil pengedar Shaklee antaranya di Brunei, Indonesia, Jepun dan Dubai.

2. Diterajui oleh  master yang terhebat. Dua daripadanya adalah Ahli Jawatankuasa Perhubungan Bidang untuk Shaklee Malaysia. Setiap kali Board Member Meeting, mereka pun ada sekali.

3. Pemasaran perniagaan adalah berasaskan Online Marketing. Menggunakan medium social networking seperti Blogging dan Facebook untuk penjualan produk yang lebih meluas.

4. Sokongan akan diberikan secara berterusan. Selagi anda berada di bawah kumpulan kami, bimbingan dan bantuan akan diberikan sama ada secara online atau pun offline. Sebab tu kami boleh ada wakil pengedar di luar negara Malaysia.

5. Pelbagai aktiviti menarik. Boleh mengikuti sesi JOM HEBAT atau MAGIC session bersama para leader yang berpengalaman untuk berkongsi kisah duka, motivasi dan sebagainya.

6. Empayar kami memiliki kekuatan dalam pemasaran perniagaan secara online.Terdiri daripada pakar blogging, internet marketer, facebook marketing dan pelbagai teknik pemasaran yang berkesan untuk meningkatkan sales.

Sebenarnya kami banyak terima keluhan dari ahli shaklee lain yang mereka tidak diberi bimbingan dan panduan selepas menjadi ahli dibawah mereka. Malah jadual dan panduan makan vitamin juga tidak dimaklumkan. Hanya suruh berpandukan pada blog sahaja. Hmmm, kesian pada mereka. Umpama anak kecil yang ditinggalkan oleh ibu bapanya. Insya-Allah di bawah group kami, anda tidak akan terkapai-kapai tanpa arah tuju walaupun cuma ahli Shaklee yang bergelar pengguna sahaja.


buat-duit-dengan-shaklee


JIKA ANDA MEMILIH UNTUK DAFTAR SEBAGAI AHLI>>>
Tahniah! Satu keputusan yang bijak jika anda memilih untuk menjadi ahli Shaklee. Ok, ada 3 cara yang boleh anda pilih untuk jadi ahli Shaklee SECARA PERCUMA.

PERTAMA :- Membuat pembelian 2 botol Vivix
KEDUA : Membuat pembelian 3 kotak Shaklee Collagen Powder
KETIGA : Membuat pembelian mana-mana produk Shaklee dengan jumlah sebanyak RM 700 (SM), RM850 (EM)
Sekarang anda dah jimat sebanyak RM 65. Ada bonus tambahan juga tau. Pada bulan seterusnya anda layak terima cash bonus pertama Shaklee lebih kurang dalam RM30++ (bergantung pada jumlah pembelian). Berapa jumlah yang boleh anda jimat? Dalam RM 100 juga kan? Memang berbaloi..



bainun samsudin
Shaklee Independent Distributor
ID 963254

Call/SMS/WhatsApp – 017-5755815



You Might Also Like

0 comments