MEALSHAKE ANAK SAYA MAKAN BERLEBIH LEBIH

  • Thursday, September 18, 2014
  • By Unknown
  • 0 Comments

Assalamualaikum para para penggemar blog saya

Ade kan kat sini yang mempunyai masalah anak susah nak makan..lebih lebih lagi bila time makan..Jenuh diajak....Pujuk pelbagai cara namun hasilnya mengecewakan kan..

Macam saya pon mengalami masalah yang sama.Anak sulong saya susah nak makan....Berat badan dia yang dah hampir 5 tahun dekat sama dengan adiknya yang baru setahun lebih....Huhh...kelakar pon ade..

So saya nekad berikan dia Mealshake..Sebab dulu waktu dia umur setahun lebih dan cuba bagi..Sekarang dah besar saya campurkan dalam MILO kegemaran dia..Dia ni memang kerap minum milo pon..Tak de jalan lain dah kan...Saya cuba juga

Alhamdulillah memang nampak hasil walau baru 2 hari cuba...Perasan dia kejap kejap mintak nak makn nasi...Kalo lambat diberikan pada dia...sendiri pergi dapur selongkar..Nak marah tak jadi marah tau..
Terfikir dalam kepala wahh cepat betul kesan MEALSHAKE ni ek...

Next day saya cuba lagi..saya buat bancuhan MILO + MEALSHAKE sesiap simpan dalam peti sejuk dan bila dia bangun pagi saya akan berikan pada dia...Sungguh...sungguh betul...Sampai ke hari ni dia BERSELERA makan....Harap harap BERAT dia naik la lepas ni...Kering sangat tak comei pula kan...


Saya dah cuba untuk anak saya..Saya rasa anda para ibu ibu yang ada masalah sama macam saya boleh cuba memberikan mealshake ini pada anak anak...Tak mahal pun ..Mealshake ni baunya harum...baupun dah terliur....Rasa plak ala-ala vanilla...


Sebarang pertanyaan atau rasa nak cuba beerikan pada anak boleh hubungi saya terus

Sms/Call?wassup:017-5755815
Facebook:Bainun samsudin





You Might Also Like

0 comments