PENTINGNYA ADA SIDE INCOME

  • Monday, September 18, 2017
  • By Unknown
  • 0 Comments

Tadi kakcun ade survey tentang perlu ke SIDE INCOME kan..

Bagi saya lah kan..

Ye lah, zaman sekarang semua benda ada harga. Semua nak pakai duit. So, pendapatan sampingan sangat penting.

Baru je 2 minggu buka sekolah. ramai ibu bapa yang tengah pening kepala nak menyediakan pelbagai persiapan sekolah untuk anak anak. Kalau anak seorang tak pelah. Kalau 2, 3, 4, 5, ?Bertambah lagi pusing kan kepala.

Betul tak?

Buat yang ada income bertingkek tingkek tu tak pela kan. kalau yang makan gaji pulak macam mana. gaji dah memang banyak tu, dah tu pulak segala benda nak bayar dan nak sediaka. Banyak komitmen. Anak pulak bukan sorang, barang pulak makin mahal. Perit kan?

Time ni la duit jadi priority.

Jadinya Kan bagus kalu ada pendapatan sampingan? Contohnya macam  duit tepi yang halal. Yang boleh buat tampung keperluan keluarga.

kakcun nak ajak kawan kawan yang berkeinginan nak buat pendapatan sampinagn, jom la sertai team kakcun.

Jom la buat pendapatan sampingan. Nama pun pendapatan sampingan so tak perlu hadap 24/7 dari masa kita..  Kalau pendapatan sampingan secara online tu, luangkan dalam 1-3 jam je sehari pastu bila ada customer wassap tu boleh reply sambil masak, sambil kemas rumah, sambil layan anak pun boleh.

Boleh fikir sendiri Nak ke Tak nak? Sendiri yang buat keputusan. Sebab kehidupan kita adalah kita yang tentukan , bukan orang lain.

Susah pun kita yang tanggung. Senang?

Kadang-kadang tu duit pendapatan sampingan siap boleh buat pergi melancong. Anak2 pun happy tau.

Kakcun boleh guide untuk dapatkan pendapatan sampingan melalui bisnes part time shaklee. Meh la join ahli berdaftar dengan saya. Jangan tunggu peluang datang bergolek, kita sendiri yang kena pandai cari peluang.
 
Berminat nak join bisnes Shaklee? Jemput hubungi kakcun tau

0175755815

You Might Also Like

0 comments