ASAM GARAM SI PENJUAL ONLINE

  • Friday, September 22, 2017
  • By Unknown
  • 0 Comments

Dulu tak minat nak meniaga tau...sebenarnya banyak ilmu yang nak kena tau....

Part yang biasa hadap nya...bila nak consult dan bila dah ada yang mula "pm" berminat nak tau....

Yoo,,...macam macam "peel " ada....ada setengah yang just suka suka...mintak kita pm...padahal nak survey harga...je..,

Ada pulak yang memang berminat tapi "kau kau mitak murah..paling murah kalo bleh"..dah siap mintk murah nak FREE GIFT atau FREE POS jugak..

Adeh...kritikal punya masalah ni kan...tapi...kalo nak handle situasi situasi macam ni kena tau jugak teknik2 nya mcm mana...Itulah yang orang kata...kena ada ilmu....

Dalam kes lain pulak....nak close deal....pelanggan ni cerdik...dia survey yang paling murah..pastu bli dengan orang tu...tapi nak tanya soalan..sume nk pm kita..oh...jangan buat gitu tau....saya sememang tak akan bantu orang macam ni...once awak dah beli dengan orang tu..awak memang kena dapatkan konsultasi darinya...

Dan....ada jugak yang mengimpikan bulan dan bintang...maksud saya dia akan cakap gini..

"MAKAN NI CONFIRMKAN KULIT JADI PUTIH..😱😱😱."

"Dalam seminggu boleh tak nak turun kan berat lagi 10kg??saya nak kawin lg semggu...hua...😂😂😂"menangis nak jawab....

"tak jadilah beli dengan awak..saya dah jumpa yang paling murah..siap ada free gift😀😀😀"

"Saya ni dah try mcm mcm produk..sume tak berkesan..harap la sangat kali ni berjaya..😨😨😨."

"Saya nak SEKARANG...Bleh tak dapatkan hari ni...kalau pos sampai tak ESOK..😤😤😤.?"

Tapi takpe...ni pun nak kena cara juga konsult...

MAcam macam kan perangai....

Sume ni mengajar erti BERSABAR....

Baru lh MENCABAR.....

Last kata...nak dapatkan vitamin shaklee dari kakcun sila pm personal ye...

Kakcun tau korang malu nak tny direct sini...

😃😃😃😃

0175755815

You Might Also Like

0 comments