12 SEBAB MLM SHAKLEE BAGUS DAN KUKUH.PILIHAN MLM YANG TAK TIPU

  • Friday, September 22, 2017
  • By Unknown
  • 0 Comments

Jangan jemu nak baca cerita kakcun ok

Ramai yang tanya kenapa join Shaklee? Kenapa saya perlu pilih Shaklee? Nak tau kenapa? Meh saya kongsi kan sikit ape yang menyebabkan saya join Shaklee, kenapa tidak syarikat MLM lain.. saya bukan kata MLM lain tak bagus atau tak hebat... jadi jangan ada yang melatah yer kalu anda dari syarikat MLM lain..

Ni saya senaraikan antara sebab-sebabnya: -

💚 Kekuatan pada produknya – Shaklee adalah produk yang bagus dan berasaskan bahan semulajadi, melalui kajian terperinci & ujian yg ketat. Shaklee berdaftar dengan KKM & yang paling penting disahkan halal. Shaklee juga telah lebih 57 tahun dalam pasaran dunia. The Shaklee Difference ~ Always Safe, Always Works, Always Green.

💚 Syarikat yang mempunyai kredibiliti dan integriti yang sangat tinggi.

💚Sistem yang sangat adil & terbukti mematuhi syariah.

💚Shaklee bayar bonus yang tinggi pada pengedarnya, 50% daripada keuntungan syarikat (satu ciri syarikat yang baik). Banyak sangat kelebihan selain cash bonus, ada car bonus & pelbagai insentif lagi. Satu peluang yang sangat besar dan paling utama Shaklee sangat menghargai pengedarnya.

💚 Satu bisnes yang boleh diwarisi oleh anak cucu.

💚 Income yg tidak terhad (unlimited income). Boleh jadi passive income dan pelan untuk persaraan. Jadi ambil peluang berpencen dengan Shaklee.

💚 Bisnes produk kecantikan & kesihatan adalah antara bisnes yang terbaik, seperti mana pernah dikatakan oleh DAO & Faisal Abdullah. Industri yang bernilai billion dollar, termasuk di Malaysia.

💚Tidak perlukan modal untuk mulakan bisnes. Tak perlu buat pinjaman bank dan tak perlu berhutang dengan sesiapa.

💚 Boleh dilakukan 100% dari rumah. Home-based business.

💚Tak perlukan premis perniagaan. Bukan ker mahal kalau nak sewa kedai?

💚Tak perlu simpan stok yang banyak. Tak ada stok langsung pun boleh.

💚Hampir tiada risiko rugi, barang rosak, tak laku dsb. Biasanya dalam bisnes, “High Risk, High Return”, tapi di Shaklee.. “No Risk, BUT High Return”.. mana nak cari konsep perniagaan macam ini?

Amacam penat tak baca??

Jom sertai shaklee

0175755815

You Might Also Like

0 comments