AKU DAN SHAKLEE

  • Tuesday, September 05, 2017
  • By Unknown
  • 0 Comments

Bila nak ceritakan rentetan perjalanan sepanjang buat bisnes shaklee ni memang terlalu banyak kisah yang dah saya lalui

Tapi pada saya selagi kita tak membuka ruang dan peluang pada diri kita sendiri, kita tak kan ke mana mana..

Macam dulu saya rasa malu sangat nak meniaga..dan memang tak suka meniaga..Tapi apa yang saya nampak saya ada potensi dan saya sedar apa yang kita fikir tak sama dengan apa yang kita lalui

Dari konon konon nak tambah belanja pampes anak ,blanja dapur,nak shoping ikut dan..saya dah rasa.Kerana saya membuka peluang pada diri...

Syukur sangat...

Tapi kena ingat jugak kalau nak apa yang kita impikan tu jadi kenyataan..ianya bukan mudah seperti yang kita nak...Ada fasa fasa jatuh bangun...Yang penting bila dah jatuh jangan terus tersungkur..tapi apa yang saya belajar dari mentor adalah terus bangun dan kejar impian tu...

Sentiasa perbaiki diri...kuat semangat..So kalau ada yang rasa nak keje mudah..nak duit cepat..tapi tak nak usaha pun..tak nak bekorban pun...henti lah berangan angan...

Tak da yang mudah di dunia ni..kita yang tentukan jalan mana yang kita nak..dan bagaimana nak lalui fasa jatuh bangun

Keep strong Bainun!!!

You Might Also Like

0 comments