SUPLIMEN UNTUK DEMAM DENGGI

CEGAH DENGGI DENGAN SUPLIMEN SHAKLEE

=====================================
Akhir - akhir nie banyak terdengar kes denggi, ada yang 1 tempat, sampai berbelas kes.

Allahu takotnya rasa dengan penyakit "pembunuh senyap" ini

Itu belom bab demam biasa, kalau tengok anak-anak yang bersekolah di tadika , ramai sangat demam silih berganti. Setiap hari lebih 5orang tak dapat hadir kesekolah kerana faktor kesihatan, demam, batuk dan selsema. 😷

Antara Vitamin Shaklee yang membantu mengurangkan demam biasa/demam panas/demam Denggi

👉👉 Nutriferon
👉👉 Performance Drink

1)  #PerformanceDrink
Mengembalikan dan menstabilkan kandungan air di dalam badan dan sangat bagus untuk mengelakkan dehidrasi. Memandangkan pesakit denggi akan kerap muntah dan tidak selera makan maka ia akan menyebabkan badan letih dan kekurangan air.Performance drink mempunyai garam yang menstabilkan air dalam badan.

👍 Performance drink juga memberikan tenaga kepada pesakit, berbeza dengan 100Plus. Biasanya orang akan mengambil 100plus bila demam denggi. 100Plus tidak mempunyai banyak garam natrium di dalamnya. Di dalam lebihnya banyak kandungan gula.

👍 Membekal tenaga & daya ketahanan fizikal – ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus magnesium dan chloride. Tidak mengandungi perisa. pewarna dan bahan pengawet sepertimana minuman isotonik sukan di pasaran.

2) #Nutriferon
Immune booster yang berperanan supaya badan mendapat signal untuk menghasilkan antibodi semulajadi untuk melawan virus denggi. Tindakan nutriferon adalah berlaku secara semulajadi. Ia nya adalah amat selamat untuk badan serta meningkatkan sistem pertahanan badan

👍 Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari.ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia. Mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

Jom sediakan bekalan perisai untuk anak-anak dan keluarga. Mencegah dari awal lebih baik sebelum terlambat kan?

Dapatkan shaklee anda sekarang

Bai
017-575-5815

You Might Also Like

0 comments