6 SEBAB ANDA WAJIB MEMILIH VIVIX SEBAGAI MINUMAN KESIHATAN MENYELURUH

Apa keistimewaan Vivix?

1) Simple dan senang diambil setiap hari!

Vivix sgt mudah diambil. Hanya sesudu selepas bangun Dari tido, Tidak Seperti vitamin tablet yang lain, perlu ambil mengikut waktu yang berbeza-beza dan dalam dosage yang berbeza, jika terlupa, lambat pulak dapat keberkesannya. Tapi untuk orang yang disiplin atur masa, tiada masalah ambil suplement tablet.
tapi yang jenis, asyik  lupa memanjang, tau tau dah malam, saranan akak VIVIX memang pilihan yang tepat! Hanya 5ml...cukup dah keperluan nutrisi seharian..Mudahkan?

2) Sesudu Vivix lengkap untuk keperluan tubuh.

Cadangan 5ml sehari memang terbukti meningkatkan taraf kesihatan tubuh. Fungsi vivix yg bertindak sehingga ke #SelDNA menjadikan ia sangat istimewa.
Vivix membaiki dan memperbaharui sel-sel badan kita yg berpuluh juta yg sudah rosak dan mati. Ia bertindak dari #PUNCA itulah yang membuatkan Vivix sangat istimewa.😍

3) Tiada supplemen yg setanding Vivix dipasaran.

Ya. Vivix telah dipatentkan.
patent vivix ialah Proses Cold Fiilling Extraction, Gabungan Polifenol dan yg ke 3 ialah cecair yg stabil, semulajadi, dan tanpa bahan pengawet. Bila ia dah dipatentkan, bermakna tiada syarikat atau pengeluar produk lain yg boleh MENIRU pembuatan VIVIX. Hebatkan?

4) Vivix tidak pernah mengecewakan Pelanggan saya

Semestinya pengamal vivix berpuas hati jika konsistan mengambilnya. bila saya suggestkan pada customer, semua memberi feedback yg sangat positif. Mereka sembuh dari penyakit yg dihidapi, dari tak mampu berdiri dah boleh berjalan, dari ada ketumbuhan sembuh dan pulih sepenuhnya. Dan yang paling saya gembira, ada beberapa Pelanggan saya yang menunggu beberapa tahun untuk menimang zuriat sendiri, dan akhirnya berjaya hamil hasil ikthiar Vivix untuk kesuburan dengan izin Allah.alhamdullilah

5) Vivix dicipta bukan dlm sehari dua dan bukan sebarangan saintis yg mencipta Vivix.

bertahun kajian tentang vivix dan proses penciptaan vivix. Bukan diperoses dibelakang rumah tau. Dan saintis yang menciptanya pemegang anugerah Nobel, bukan sembarangan.

6) Yang paling penting vivix adalah  Semulajadi!

Ha...kat botol pun dah siap tulis Botanical Beverage. Dan dan dia langsung sebarang gula, pewarna perasa dan juga pengawet. Sebab tu dia disimpan ditempat beku, dan dia TAKKAN BEKU.
So memamg tiada keraguan nak makan vivix. Tiada langsung bahan sentetik apalagi berunsur drug.
Memang selamat dan rasa buah-buahan sebenar yang memang menjilat sudu. (serius, sedap sgt tau)

Jom start bervivix Dari Sekarang jom! :*

Bai
017-575-5815

You Might Also Like

0 comments