CARA ELAKKAN TERKENA BATU KARANG.JOM AMALKAN KALSIUM SHAKLEE

Ostematrix si kalsium Shaklee ni memang sangat cepat buat orang jatuh hati setelah mencubanya.

Termasuklah kakcun, mak ayah, kak saya dan ramai customer saya yang pernah mengambilnya

Tak perlu tunggu terlalu lama..asalkan dimakan pada waktu optimum iaitu pada waktu malam sebelum tidur, mengambil air yang secukupnya, memang akan memberikan kesan yang positif seawal 3 hari sahaja.

InsyaaAllah...lain orang, lain pengalaman..tapi bagi saya memang cepat sungguh kesannya..

Kenapa begitu cepat? Kerana tubuh saya dapat menyerap kalsium yang saya ambil dengan lebih baik dengan adanya magnesium dalam Ostematrix ni..

"Mengikut kajian pengambilan kalsium adalah paling baik jika diambil bersama dengan dengan magnesium.

Penyerapan kalsium akan jadi paling baik dengan kehadiran magnesium. Kekurangan magnesium memberi kesan kepada kemampuan tubuh mengawal penggunaan kalsium.

Pengambilan kalsium dan magnesium yang tidak seimbang juga boleh menyebabkan penyakit batu karang.."

Nak cuba kalsium shaklee cepat pm kakcun ok

0175755815

You Might Also Like

0 comments