MINUMAN PROTEIN DAN KOLAGEN TERBAIK UNTUK ELAK KULIT CEPAT KEDUT

ESP dan Kolagen Shaklee adalah 2 produk yang orang nak sangat makan especially kaum wanita. Memang gandingan kedua2 produk ni akan bagi kesan yg sangat meletops tau.

ESP Shaklee merupakan satu2nya produk yg diiktiraf di seluruh dunia, telah menjalani kajian klinikal yang sangat insentif merupakan sumber protein yg berkualiti tinggi dan diperbuat daripada kacang soya non-GMO.

Ia juga merupakan satu2nya produk soya di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dihasilkan oleh tubuh.

Kolagen Shaklee pula adalah sejenis kolagen tulin dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. Ia merupakan serbuk kolagen paling halus menyebabkan ia mudab diserap oleh tubuh dan dapat memberi kesan yang cepat.

Apa kaitan kolagen dengan protein? Kolagen merupakan salah satu jenis protein dan kolagen Shaklee adalah bersumberkan dari ikan. Selain daripada sisik ikan merah, ramuan utama lain yg terdapat dalam kolagen shaklee termasuklah ekstrak biji camelia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang serta vitamin C & B.

Kenapa Protein Penting Untuk Tubuh?

° Membantu mengekalkan berat badan ideal.
° Membantu mengawal rasa lapar.
° Membuatkan rasa cepat kenyang.
° Membantu membakar kalori.
° Penjagaan tulang.
° Membantu melawan penuaan.
° Melindungi dari stress.
° Baik untuk kulit, rambut dan kuku.
° DLL.

Wah..banyak kan kebaikan protein ni. Oleh sbb tu, ESP dan Kolagen Shaklee amat diperlukan oleh tubuh kerana keduanya mempunyai manfaat yang tersendiri dan saling lengkap melengkapi walaupun kedua2nya merupakan sumber protein kepada tubuh.

Memang kalau nak kesan yang mantopp, elok sangat ambik kedua2 produk ni. Mcm biasa kalau nak order cecepat contact akak ya.

Kakcun
017-5755815

You Might Also Like

0 comments