PRODUK KECANTIKAN LUARAN DAN DALAMAN YANG PALING SELAMAT DAN BERKESAN

🌸Set Kecantikan Medium🌸

Untuk budget medium, boleh la amalkan
ESP + VitaC + VitaE + Bcomp

💚Esp Shaklee adalah pelengkap untuk kecantikan kulit kerana ianya mempunyai kandungan protein yang tinggi. Tahukah anda, protein membantu menghasilkan collagen dalam badan dan seterusnya membantu memastikan kesihatan dan kecantikan kulit sentiasa terjamin.

💚Vitamin C Shaklee membantu menghasilkan kollagen semulajadi dari dalam badan. penghasilan kolagen dari badan yang berterusan dan pembaikan sel kulit setiap hari inilah yang membantu mendapatkan kulit yang lebih berseri, licin dan tona yang lebih sekata. Tahukah anda 1biji vitaC kami bersamaan 7.5 biji buah oren. haaa doktor pun ada bagitau kan, minum jus buah untuk kukti cantik. nak kopek 7.5 buji buah oren setiap hari..idak la kan..maka amalkan sustained release ini utk memenuhi keperluan vitamin c seharian kita. Bijak kan. Sebotol Vitamin C Shaklee tahan sehingga 6 bulan.

💚Vitamin E Shaklee menghalang dan menghapuskan radikal bebasianya di ekstrak dengan grape seed yang menjadikan kulit tampak lebih muda. Vitamin E Shaklee memang terbukti dapat menghilangkan parut dan mengatasi masalah blackhead dan whitehead, menghapuskan jerawat baru dan lama, mengecutkan jerawat, memudarkan jeragat dan kulit menyerikan kulit kusam. Ianya juga boleh dijadikan masker harian. Pengambilan Vitamin E Shaklee secara konsisten ternyata membuatkan kulit wajah lebih licin berseri. Sebotol Vitamin E Shaklee tahan 4 bulan tau.

💚B Complex Shaklee mengandungi set lengkap Vitamin 8 jenis vitamin B termasuk asid folik. ia membuatkan wajah lebih glowing dan tidak kusam. Disamping sebotol B Complex Shaklee tahan sehingga 4 bulan ianya juga sebagai anti stress yang dapat mengelakkan jerawat batu dan jerawat biasa daripada tumbuh di kulit.

So pada yang nak dapatkan Set ni boleh terus hubungi saya ek

0175755815

You Might Also Like

1 comments

  1. Saya pun amalkan SET CANTIK untuk kekalkan kecantikan dan kesihatan.

    ReplyDelete