CARA MANFAAT KAN GAJET DENGAN MEMBUAT BISNES ONLINE

  • Thursday, December 08, 2016
  • By Unknown
  • 0 Comments

Semua orang dah pakai hanset canggih canggih...

Pilihan masing masing nak jenama apa..

Ipong
Samseng
Wei wei
Viva
Appa...

ehehhe..yang faham buat buat faham je lah yer...

Macam kakcun guna hanset biasa je.. Suami yang hadiahkan ..Memang untunglah kan dapat free..

Orang cakap gunakan sebaik mungkin apa yang kita dah ada. Berbanding dulu nak bukak facebook je pun dah kna ada labtop atau pc sendiri..Atau perci Cc..Tetapi sekrang depan mata je..klik klik klik...siap...tekan je button yang ada.

sebenarnya memang banyak manfaat yang kakcun dapat bila dah ada anset canggih ni..

Pertamanya- boleh jalankan bisnes online dengan mudah. Walau dimana pun tetap dapat kongsi kebaiakan produk shaklee. Janji nak kena ade coverage je ..hihihi..

Keduanya-Memudahkan dari segi meng"edit" gambar. Yang ni boleh edit gambar, buat poster, tambah testimoni, Semuanya mudah sangat.

Ketiganya-Install siap siap hottsuite dan buffer..Kebaikan yang ni adalah tersangat bagus..kerana kakcun dapat buat siap siap post atau apa apa yang kakcun nak share dan just set date and time je bila nak diupkan post tu. So kalau weekend untuk lepak dengan family tak la asyik asyik nak mengadap anset kan.

Keempat-nak draf sharing untuk dimasukkan dalam blog pun mudah. Install je "Blogger" . So bila time nak karang betul dah ada idea nak cerita apa..

FAcebook, Whatsup, twitter, Instagram..semua ni medium sosdial yang amat bagus jika kita gunakan dengan sebaiknya..

Saapa kata niaga online ni susah. Tak da masa nak promote la.apa la..Sebenarnya kalau nak blajar memang ada cara yang "memudahkan" kerja kita.

Itulah orang kata..gajet canggih ni ada baik dan buruknya..kalau kita ni asyik suka layan youtube je..so memang tak nampak kebaikan lainlah..

Bagi kakcun as long as ada hanset yang boleh di "install" dengan aplikasi yang memudahkan kerja bisnes kakcun memang itu adalah yang terbaik..

Kakcun dok tunggu "hadiah besday" tak lama lgi ni kot kot dapat hanset lagi canggih..ehehehe...encik suami cakap haritu dia blikan hanset jenama "H" ni sebab dia "LAJU" dan "TAK HANG"..Memang betul..Memori pun banyak..kakcun boleh sumbat banyak gambar dan testimoni dalam hanset ni..Thanks ye en syeben ...

Renung renungkan..

You Might Also Like

0 comments