CARA PALING MUDAH UNTUK ELAK BENTAN DAN MENGEMBALIKAN SERI WAJAH

  • Saturday, December 03, 2016
  • By Unknown
  • 0 Comments

Assalamualaikum.

Khas untuk kawan-kawan kakcun yang sedang meghitung hari untuk masuk labour room yang tak lami lagi tu..kakcun nak tanya..dah prepare set berpantang ke? persiapan lain? baju baby, baju ibu kelengkapan mandian sume?

Dalam banyak-bayak preparation untuk bersalin, selalunya ibu ibu akan rungsing pada memilih set berpantang..Betul tak? Betul lah tu kan. Sebab dulu kakcun pun macam tu.

Ok.. tak payah pening pening nak ambil set pantang mana. kakcun share kat sini apa yang bestnya set pantang shaklee..



Time berpantang paling popular amalkan adalah set berpantang ni sebab set ini cover untuk:-

1) Luka bersalin cepat kering dan cepat sembuh. Memang siksa tau kalau tak dapat nak bangun dan buat keje selagi luka tak elok kering dan sembuh.

2) Badanm cepat pulih dan lebih  bertenaga. mana mana urat yang putus tu  dan kembang In Sya Allah akan cepat pulih.

3) Mudah membuang. kakcun serik tau waktu anak sulong , bila terasa nak membunag macam nak nagis..dekat sejam dalam toilet. serba tak kena. hajat tak tertunai..Oh..tak sanggup diigat.

4) Kecutkan rahim dengan cepat. yes..ini betul sebab mak bidan puji kakcun tau. time ngurutkatanya rahim elok je...eheheh

5) Buang angin dalam badan. yang ni lagi satu. Kalo salah makan skit, memang akan angin satu badan. silap silap baby pun bleh angin. Naya tau kalobaby dan ibu sakit..

6) Boostkan sistem imun baby.

7) badan tak lenguh lenguh walaupun tak cukup tidur



In Sya Allah dengan bantuan dan izin Allah dengan pengambilan set pantang ini akan lebih cepat membantu proses kalian lebih sihat dan bertenaga selepas bersalin.

Apa apa yang nak tanya boleh hubungi kakcun

Bai

0175755815

You Might Also Like

0 comments